Inlägg från: tornedaling |Visa alla inlägg
  • tornedaling

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

en till här som bara har bröllop i skallen, men ljust nu tjorvar det bara med planeringen ni ska få veta mer så fort jag hinner uppdatera bloggen
    men först så ska min bästa kompis GOOGLE få sig ett besök

• tornedaling

nu är bloggen uppdaterad och det verkar röra på sig...........,

• tornedaling

@Vi3 och varelse: det är tyvärr ingen billig historia att viga sig på arlanda, fick mejl från gondolen dom kunnde tänka sig att ordna middagen åt oss men inget för cermonin

• tornedaling

nu ska jag blogga tror att det ska handla om min brudklänning vi får väl se :)

• tornedaling

är inne en snabbis måste ju kolla hur det går för alla med planeringen, här i norr är det sportlov så det är fullrulle med tre barn hemma så våran planering är lite låg,

MEN lite ljus i tunneln för förra torsdagen ringde dom från kaknästornet och berättade att detta jätte evente som skulle hållas där blev inte av så om vi vill så får vi gifta oss där vilket både jag och den blivande tycket lät bra

så nu gäller det att hitta ett hotellrum ganska närliggande + allt annat jag inte tänkt på som smink, fotograf , håre det fixar min frizza dagen innan vi åker jag är och förblir korthårig tänker inte ha något kråkbo högst upp på skallen

stallet nästa vi syns i kväll kanske jag hinner blogga och lägga upp lite bilder på utflyckterna vi gjort när vi har sportlov

• tornedaling

oj jäklar nu är det nästan på riktigt idag när jag tog in posten så låg ett brev från skatteverket med hindersprövningen och efternamns bytet som vi skrev på här förra veckan och allt är ju OK

nu gäller det bara att hitta ett hotell att tillbringa några timmar på för att hinna byta om och göra smink innan allt drar i gång

• tornedaling
    fryser skrev 2010-04-12 21:49:42 följande:
    ååå vad roligt.. tror nog att jag kommr att bosätta mig framför brevlådan då vi skickar in våran hindersprövning var ska ni hitta hotell?
    i stockholm gärna nära kaknästornet eller med en bra förbindelse i och med att det inte finns så många timmar att spela med, ringde förra veckan till ett hotell och presenterade mig och sa vad jag ville och det lät possitivt med dom skulle ringa upp igen men fick aldrig något samtal så nu är man på ruta ett igen
  • tornedaling

oj nu rör det på sig här

har idag pratat med vigselförrättaren och ska mejla honom senare under dagen/kvällen när jag får lite lugn och ro, inte lätt med två vovvar och en femåring

skickat iväg två mejl en till fotografen och en till floristen, så nu är det bara det där eländiga hotellet kvar

klänningen måste kolla i fall jag ska beställa från nätet eller i fall jag kollar med butiken när vi åker i väg nästa helg

nej nu ska jag och 5 åringe äta lite lunch sedan går vi nog ut

• tornedaling
    fryser skrev 2010-04-19 20:08:11 följande:
    men ändå.. du ska snart se att du är i v 30 idag är jag ,missnöjd med brölopsplanering.. kanske tur attd et flyter på vissa dagar o inget vissa andra...
    tack och lov att det finns fler som känner så, 20 maj närmar sig med stormsetg och jag känner att har inte ens hälften klar

i eftermiddags så fick jag mejlsvar av fotografen så nu är det bara att försöka räkna ut hur många timmar vi behöver henne

och nu i kväll fick jag mejlsvar av floristen
    www.andesign.se/brud.html
    här finns ju min drömmbukett ( första brudparet)
    men det var tydligen ingen lätt historia att göra och därefter priset så hon skulle mejla några andra förslag och med tanke på att buketten ska till estland en sväng innan resan hem till norr så måste det ju vara något hållbart

sedan så vet jag inte riktigt detta med klänningen vilken jag ska ha blir inte riktigt klko på detta men det kanske ljusnar i helg

mitt körkort är ju putsväck borta så nu måste jag ju tillverka ett nytt har inte tid för detta
  • tornedaling

idag har det hänt grejor

provat 4 stycken brudklänningar konstig känsla trodde aldrig lilla jag skulle få står och pröva brudklänningar, har svårt att bestämma mig. Men dom har hängt undan den så får vi väll se vad som händer

den blivande maken har införskaffat sig en kostym och blev jätte snygg {#lang_emotions_heart}

jag har köpt ett par skor till bröllopet

vi har varit och tittat på vigsel ringar med 11 minuter kvar till stägning så han vi inte titta på så många modeller och sambon höll väll på att svimma när han lyssnade på paret som var före oss där ringarna kostade drygt 25000 kr

men nu vet jag på ett ungefär vad jag ska titta på

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??