Inlägg från: Andreas flicka |Visa alla inlägg
  • Andreas flicka

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Räcker upp handen!

Jag har väldigt svårt att koncentrera mig på någonting annat än bröllop. Så har det inte varit sedan frieriet utan kom smygande när det började bli dags att hitta en brudklänning... Det enda jag kan tänka på nu är att hitta klänningen med stort K.

Hoppas att jag kan återgå till att bli mitt vanliga jag (som inte surfar på arbetstid) efter att jag hittat klänningen.

• Andreas flicka

@Vi3 och scarborough81

Det kändes ju mycket lugnande haha! det blir alltså värre... jaja, inte läge att löneförhandla alltså...

Vad är det för klänning? Finns den i galleriet?

Jo vi har bokat fotograf, tur att du nämnde det, för handpenningen ska vara betald den 3 mars och den har jag nog glömt att lägga in på internetbanken.

Jag tittar på massor av klänningar ska jag säga. Vissa märken finns inte i Sverige ö.h.t. men visst kan man drömma.

Kan lägga upp de jag gillar i galleriet. En het kandidat är en garamaj klänning "Ganriette" finns på sidan 2 på garamaj.se längst ner i mitten.(den går dessvärre inte att spara i datorn)

• Andreas flicka

@Vi3

Tycker du! vad kul. Ja den är en het kandidat. Om du tittar i mitt galleri så finns där en bolero som jag hittat på etsy.com. Min plan just nu är att låta sy upp en sådan bolero men med en riktig puffärm istället för den ärm som är nu. Har kontaktat den som syr boleron och fått ett pris. Nu återstår att se om jag ska ha Garamaj-klänningen eller inte.

• Andreas flicka

@Vi3

din klänning var väldigt vacker och elegant. Gillade att det händer något fram men att den ändå får behålla sitt stilrena uttryck.

Har du gått ner mycket?

• Andreas flicka

@Vi3 Sh*t vad bra gjort! Heja! Inte lätt att bli av med gravidkilon har jag hört...

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??