Inlägg från: Troll10 |Visa alla inlägg
  • Troll10

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Hej på er alla! Hoppar in här... Vi 3, det finns "akupunkturarmband" att köpa på apoteket. Jag vet flera som blivit hjälpta av dem under graviditeten, illamåendet har nästan försvunnit helt. Der finns även forskning på att de funkar mot illamående efter narkos tror jag. Det är dock viktigt att man använder båda armbanden och att de pressar på rätt punkt på armarna. Bara en tanke, kan kanske lindra lite iallafall...

• Troll10

Ha, tänk att pepparkakor kan vara bra till så mycket! Vi bestämde oss också i jan/feb, gifter oss 3 juli. För mig var det nog bra att inte behöva oroa mig i flera år utan "bara" i 6 månader. Jag är 30 och han 35, men så har vi också varit tillsammans i snart 10 år.

• Troll10

Vi 3, vad kul att du också gifter dig den 3:e! HOPPAS på bra väder. Min mamma åt bara lakrits när hon väntade mig. Måste kila till jobbet nu.

• Troll10

Vi 3, vill din BM umgås med sin far eller skulle ni kunna "ta en paus" i relationen med honom? Jag har fått göra så med min mamma till och från.

• Troll10

Maxiander,
    Vi gifter oss i början av juli men åker iväg först en vecka i september. Detta av flera anledningar. Vi tror att vi vill njuta av bröllopet och smälta det på hemmaplan direkt efter, i stället för att uppleva massa mer på en gång. Vi vill också ha något att se fram emot även efter bröllopet, så att allt inte är över på en gång. Dessutom har mitt pass gått ut, så namnändringen behöver hinna gå igenom så jag kan skaffa ett nytt :)

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??