Inlägg från: fryser |Visa alla inlägg
  • fryser

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

stackare.. fy vilken mardröm. hur länge är det kvar till ni ska gifta er. kanske inte långt kvar o då är det nog ganska vanligt kan jag tänka mig att drömma sånt..usch..

Senilia skrev 2010-03-18 07:25:53 följande:
    Nu har det gått så långt att jag drömmer om bröllop - och allt går fel. det var fel kyrka, fel musik, jag hade inte min bolero, inte mina handskar, mannen såg bara rädd ut, ingen lyssnade på mig och allt var bara fel. konstigt att man är trött idag?
  • fryser

ursäkta mitt språk..FFFAAANN. de ringde nu ang vaxning av ben o de har dubbelbokat så jag fick ta bort min tid.. blir så trött. igår skulle jag har varit på manikyr o de ringde för att hon var sjuk. det är inte meningen att jag ska få göra nåt för att at hand om mig själv.. får springa runt hårig då
    men gud nåde de om de avbokar den brasilianska imorgon..för nu har jag förbrett mig mentalt...uuuu inte våran månad här hemma..blääää.
    ok så han ska inte göra karier nu . nä den tiden de är små rinner ju ut så fort. ja jag håller med dig. varför alla brudskor sånna i brudbutikerna. jag pratade precis med en av min atärnoro som tur var så bromsade hon mig på att beställa skor från asos som jag var när på att beställa. vi sk aju till london i maj o hittar jag inget där då har jag ju fortfarnde gott om tid att göra dte här hemma. tur att hon ringde ibland är jag duktig på att förhasta mig

• fryser

vi3..
    jag har vaxat mig så länge jag kan minnas så att det gör inte så ont längre. men kommer inte åt på baksidan lår så det måste jag ta på salong då min mamma inte bor så nära längre;-( men den brasilianska får vi se om jag överlever. har aldrig gjort det o tanken är att jag ska testa så att jag vet vad jag gör inför bröllopet sen som tur är så är min ena t'rna med imorgon o ska oxå testa detta så vi kan ha ont tillsammans sen
    ja velig är bara förnamnet.. men dte är ju bara för att man är så rädd för att ta fel beslut.

• fryser

vi3.. m det får bli så..
    haha ja det är ju jätte lätt att fastna här o en massa andra bröllops sidor med underkjolar o allt vad man nu behöver. jag väntar på att lilleman ska plocka i sitt rum så har jag lovat att vi ska åka o fika sen. får se när han är klar

• fryser

vi3..hehe. för 10 min sen kom han o sa att det var sååååå orättvist att han alltid ska behöva städa.. jag tittade på honom o sa.. ja jag håller med dig ..jag tycker oxå att det är orättvist att jag alltid får tvätta alla våra kläder,hänga upp de,vika de o sen lägga in de i garderoberna,damsuga hela huset o moppa,handla mat o alltid vara den som lagar det..han tittade på mig o gick tillbaka till sitt rum hahaha.
    men det verkar som att det blir fika snart..maggnus uggla på hans sterio..haha det är livat här kan jag lova o lill sessan kommer o tiger en russin i taget o vi lyssnar på beoncey

• fryser

varning:::kidnappnig av tråd är påbörjad

• fryser

vi3..när ska ni träffa henne.. vi har inte ens hittat låtar som vi ska gå in o ut på än.. mitt förslag är helt nerlagt om frida..synd säger jag men jag ska muta dj,n så han dunkar bra med den på festen nä fikatime nu. lycka till så hoppas jag på att få höra detaljerna sen.

• fryser

vi3. det blev en riktigt mysig men kort fika. glömde bort barnvakten så jag fick ett mess halv 1
    ja visst hade ni jaja han får väl hitta nåt ,jag har sagt mitt
    ooo snart är kl 5

• fryser

vi3.. åååå vad härligt.. då hade du inget att vara vervös för
    klart du ska hämta ringen men sen låsa in den nånstans haha..

min dag är bajs..började redan igår med avbokningar o sen blev det delad 1 plats på quizen.,..inte alls nöjd o imrose fick jag börj amed att ringa VC för lillemans öga är inte alls bra. nu sitter vi fint o väntar på att VC ska ringa kl 10..bajs bajs o mera bajs..men min mamma kommer i ef o det ser jag fram emot.saknat mammsen..

• fryser

vi3.. nja ont o ont. han har svårt att få upp ögat på morgonen o så fort det blir lite lite ´ljust så rinner det men nu ha han fått tid på ögonakuten i mölndal kl 3 så våran fre blir ju lagom kul. som tur är så åker mb med honom. nja vill ju inte dela 1 plats med nån
    ååå vad mysigt med shopping. du får hålla tummarna för mig så att jag kan gå efter min behandling sen(om de inte ringer o avbokar)

hoppas att du blir jätte nöjd med din ring o att graveringen är kanon..

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??