Inlägg från: fryser |Visa alla inlägg
  • fryser

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

ajaajajajajaj men j... vad man glömde smärtan fort.. känner mig såå fräsh o har redan bokat in nästa tid det bästa var ju att hon var så grymt duktig på att få en att slappna av. hon borde ha blivit gynekolog..
    ååå vad mysig.vad kul.vill oxå hitta min ring..
    mammsen o syrran har fått se min klänning idag..hihihi kunde inte hålla mig
    det finns ju så mycket fint till barnen o så mycket roligare o shoppa till de

• fryser

hallooo.
    empa83 ,,,klart man ska vara ute i god tid
    vi3.. de tyckte jätte mycket om klänningen, eller så sägerd e så för de inte vågar annat
    jag har såå delade kännslor om klänningen..vet inte hur jag ska förklara..jag är knäpp
    igår hade vi en kanon härlig dag.. ååååååå vilka ringar det finns.. jag höll på att springa ut med en ring på
    vi har en favorit men mb kom med en annan ide som liknade favoriten,
    det slutade med att vi har bokat tid hos deras designer..
    jag tror även att jag såg en ring som din..den var inte billg
    åt på mysig restaurang o möööööös o sen blev det för mycket party så att lilla jag har legat i fosterställning till 12 tiden idag;-(

haft en bra helg?

• fryser

vi3.. ja då har jag fel för den jag såg kostade 45000
    jag ska dit snart igen o fota med den på o då kan jag passa på att maila en bild till dig.
    mm bakis är förnamnet
    aha en tjej helg..snart är det helg igen o då myser vi i sthlm yeeeee

• fryser

vi3.. hahaha jag enligt mig så är den uppe i 55000 fast han var nykter o körde igår så jag kan sänka den till 52000 men det är ju vad jag säger..hahaha
    uu aldrig kul att vara oense med mammsen. tyvär så fattar de lite trögt ibland
    tur att du har broder att prata med..
    är nte så stressad med att ta bild eftersom jag ska träffa frisören i maj

• fryser

vi3.. duktig du är. jag kommer inte att ha nån provuppsättning eller smink.
    hur många låtar kommer ni ha under vigseln?
    hahaha han bara flinar..han kanske tror att han kan få ner summan tills vi ska beställa det roliga är att vi har skämtat så mycket om det så att vi inte ens har sagt vad max gränsen ska vara.

• fryser

vi3.. åå lider med dig. jag ger dig en order ..du ska lägga dig när hon lägger sig idag..så dte så jag ska stressa mig igenom min fm men sen blir det nog lite lugnare..klara färdiga GÅÅÅÅ

• fryser

maxiander.. vad mysigt.. det är ingen lätt sak att hitta klänning. vet fortfarnde inte till 100% om jag har köpt rätt men det får bli så min mb vet precis hur han vill ha sina kläder så det är skönt
    ringen är oxå en jobbig del..svårt att välja bland allt fint.
    har ni nån sista datum då ni måste bestämma lokal?
    jag håller tummarna för att solen skiner starkt på sthlm på lör så att det blir mysigt att gå på mässan på skansen

vi3...härligt att du får lite sömn.. jag har hunnit lämna lilleman,ta en frukost kopp med en vännina,handla o förbreda för middagen senatre,gått på 1 års kalas med lillan, hämtat lilleman o nu sover sessan o lilleman har en kompis hemma åååå så skönt att få sätta sig ner

sun moon... förstår dig mend et är såå fint o härligt när d eär klara. sån stark känsla när man ser namnen o att man ska bjuda in vänner till bröllop..ååå så mysigt

• fryser

19juni.. oj hinner ni? vi har planerat sen i sep o vissa saker skulle jag ha velat ahft mer tid me
    stort,litet? hittat klänning? bokat lokal?

• fryser

vi3.. OOOOOOJJJ. är inte alls avundsjuk.. men lilla du. du kommer att vara ett vrak när din dag kommer om du fortsätter så..du fick ju en order av mig ju ja vad ska man göra...antingen däckar du inatt eller så är du så övertrött så att du inte kan sova

• fryser

vi3.. vi har nog kanske älta båda 2 inatt har inte sovit en blund på hela natten. har även en gäst hemma så jag inte inte ara lägga mig hur som helst eller bara o vara.. lääängtar så till sthlm. utan folk som är på mig 24 om dygnet. det var en kille som hoppa framför tåget här i st i lör o jag o syrran åkte precis förbi strax efter att dte hade hänt. har aldrig träffat killen eller visste vem han var men kan inet sluta tänka på det.. tänk om vi hade åkt för bi 5 min tidigare o kunnat hindra honom eller varför gjorde han så.. helt sjukt varför jag inte kan släppa det..fan fan fan..
    har ni funderat mer på fika på lör?

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??