Inlägg från: fryser |Visa alla inlägg
  • fryser

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

maxiander. .. hur länge ska ni detoxa? klart det är synd om dig.. jobbigt med huvudvärk o jag antar att du har provat att dricka vatten en del

vi3... vad är FL??
    jag håller med maxiander.. stå på er. maten är ju viktigt. vi håller fortfarande o velar med våran förrätt--

sueAnne.. härligt att ni har bokat men vad fel din sambo har

• fryser

lite trög ibland tack

Niini skrev 2010-04-07 21:23:01 följande:
    e står om du håller pilen över ;) FL = Familjeliv
  • fryser

ho hooo hur går dte för alla?? idag har vi bockat av tårtan o börjat att bearbeta ringen önskar alla en underbar o solig helg..

• fryser

vi3.. men nääää.. fattar inte hur vissa kan med o kläcka ur sig sånt.. förstår din "sorg" då min egna pappa tyckte att dte var bättre att ta hem ett lamm än o skaffa barn när jag berättade honom att han skulle bli morfar igen o då var jag i v 8. det var exakt hans ord o nu har vi inte pratat med varandra sen lite mer än 2 år.. sa bara åt honom att det är inte han som ska försörja o uppfostra det barnet.. fyy blir så arg när jag hör sånt.. som tur är så har jag helt underbara svärföräldrar o en underbar mamma som ställer upp i vått o tortt o tycker att dte är underbart med barnbarn o undrar när den 3;e kommer..
    jag tycker helt att du kan stå på dig o tala om för din svärfar attd et inte är ok att han klankar ner på dig så o att han ens kan med o föreslå abort;-( grrrrrrrrrrr..
    tycker inte att dte är rättvist att det har hänt så mycket tråkigt runt dig det sista.. hoppas verkligen att du får en helvändning o att dte börjar o ljusna.. skickar en bamse kram

• fryser

vi3..blä för dessa människor som inte tänker på hur mycket skada de orsakar.. kan tänka mig att dte är svårt eftersom han är den ända släktingen men bara för att man är släkt så kan man ju inte låta någon såra den man älskar o lägga sig hur som helst.
    har han nångon försökt att prata med sin papap eller hans sambo? hon kanske kan hjälpa till o prata lite vett med honom.. fyy f... vad arg jag blir.. o så med alla hormoner man har i kroppen o höra nåt sånt.. min sons farmor gjorde ett helvete för mig under tiden jag hade ett förhållande med hennes son o henne förbjöd jag att sätta sin fot hemma hos oss. ´som sagt jag tycker inte det är ok att man får bete sig hur som helst bara för att man är släkt.. man ska ju starta upp ett liv o en ny familj med den man älskar. antingen stöttar man eller så håller man sig undan.. oj vad jag gick igång på det här..blääää

• fryser

o fy.. då var den tråden om hjälp från henne borta då. men hur menar din mamma? hur vinner de o du eller ni säger ifrån.. tycker att i det här läget handlar det inte om vem som vinner utan hur man mår o om man kan räddda sitt förhållande.. kör omvänd psykologi med din M.. fråga bhur han hade kännt o hur han kan med o acceptera att nån önskar att man gör abort när ni har valt att ha ett barn till..
    det är helt ok för min del att du är ot.. inte konstigt.. sitter här o är helt rasande fast jag inet känner din svärfar o hans sambo men jag tycker verkligen inte att någon har rätt att tala om för någon annan eller föreslå abort..

• fryser

vi3...lämnar dig en stund.. måste ut med lillan o gå så hon somnar. klänger på mig sköt om dig så länge.

• fryser

tagit en långpromenad, suttit i solen o druckit kaffe med grannen o njutit av barnen som lekt, ätit en goood sen middag o nu sitter vi i soffan o gosar.. läste dina inlägg för MB o han tycker så här o jag håller med.. (jag frågade hur han hade gjort eeller om det hade vart vi) testa med att tala om för din M att din pappa o hon från universums mitt inte är välkommna på bröllopet pga av det är er dag o det känns som att den inte blir lika lyckad då du känner att de inte gillar dig. väljer han att gifta sig med dig ändå då vet du ju vart du har honom. för då spelar det väl ingen roll vem o vilka som kommer bara NI är lyckliga o blir gifta.. dte är alltid lätt att ge andra råd eller tycka o tänka, den som har de bästa svaren o tipsen är du själv i slutändan..

• fryser

du får fråga om han vill uppfostra mesiga barn de lär ju sig av oss föräldrar;-9 omvänd psykologi
    nä skämt åt sidan.. lider verkligen med dig.. vet hur jag mådde o kännde i mitt förra förhållande.. det värsta var när jag lämnade skiten o hans papap tog stryptag på mig o sparkade mig för att jag hade förstört han sons liv o nu satt han där med ett barn o jag bara svek honom som lämnade honom.. skulle ha polisanmält den jäveln men nu är dte för sent o jag har lagt dte bakom mig.. lever ett underbart liv med min MB.. han har allt vad man kan önska sig hos en karl o hans mamma o sambo är obeskrivliga i sin kärlek.. så tro mig förstår hur du känner o därför jag blir sååå arg.. prata allvar med din sambo utan att skrika o gapa o tala om att du inte vill att de ska kunna lägga sig i framtiden i hoppa på dig med sina hemska sätt..försök att få honom att förstå hur mycket skada de gör i eran relation.. håller tummarna..
    nu ska jag förbreda fika då svärmor o svärfar(kallar honom för svärfar då MBs pappa inte är i livet längre) kommer på fika snart o vill gosa med barn barn
    kram på dig

• fryser

maxiander.. planera lugnt alltid kul med bröllopsplaner spelar nog ingen roll om dte är ute eller inne

vi3... det är sånna här situationer som antingen gör ett par starkare o för de närmare varnn eller förstör o det verkar som att ni gett er på att det ska stärka er o dte är bra..
    stå på dig

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??