Inlägg från: fryser |Visa alla inlägg
  • fryser

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

vi3.. usch vad jobbigt. fast att du har en massa hormoner så får du försöka att prata lugnt emd honom o försöka att få honom o förstå hur du känner o att du inet vill att ni ska ha det så resten av livet. som du själv säger det finns väl en andledning till varför ingen annan vill träffa honom,,varför måste ni vara de som blir lidande..
    ang riga tycker jag att du ska hota med att du kommer att tjata till han säger ja o dte är lika bra att han säger ja för då slipper du tjata o han slippe ro höra ditt tjat haha bästa tipset

• fryser

vi3.. ja eller så önskar ni resecheckar i bröllopspresenter.. då kan ni sova på hotell på bröllopsnatten o sen boka en resa med presenterna

mm lugna ner dina nerver nu jag ska krypa ner i min sköööna säng o invänta desperate hous wifes är såå seg idag..

• fryser

haha det är nog bara min ring som ändrar pris,-) hade en deal med Mb att varje gång jag inet är nöjd med nåt beslut han tar eller att jag blir arg på honom..tex inte missat att uppvakta mig på nån speciell dag så stiger priset på vigselringen med en 1000 lapp o för varje gång han gör nåt extra bra eller gullig så sänker jag den ett skämt oss emellan o nu är den uppe i 45 o jag har för mig att den började på 25000 o varit upp i 55000 o vänt

ang resa.. vi sover på hotell i gbg o på sön flyger vi till rom o stannar där o är heeeelt barnlediga fram till tor..

• fryser

skönt att du har fått en bra barnmorska..
    haft en bra dag idag?

Vi 3 skrev 2010-04-13 20:31:37 följande:

fryser: Ja vi har önskat oss pengar till hem / resa. Farmor o farfar har redan skickat sina pengar, både till våra födelsedagar (M fyller i juli...) och E´s dopdag. Är också sjukt seg, men tänkte försöka spana in nya serien på 4:an om jag orkar.Var på inskrivning hos barnmorskan idag. KANON känns det! Så glad över en bra barnmorska!
  • fryser

åå det som är såå tråkigt jag storstädae igår o idag har mina ungar o andras ungar sprungit in o ut barfota;-(
    men skönt att dagen vart bra,härligt att även du kan få ha bra dagar

• fryser

mm studsmattan har kommit upp nu är dte bara poolen som ska göras iordning men det är liite för tidigt för det..visst är dte härligt emd barfota barn om de håller sig ute men min aska springa in o ut o i sommras hade jag mer gräs inne än ute känndes det som
    saknar den där känslan av att ha en liten som växer i magen men som tur är så går den känslan över oxå tror att den kommer att bli starkare när bröllopet o så är över..får se

• fryser

halloo allihopa.... äntligen fre o kanske ännu mer bröllopsplanering i helgen
    VI3...var det i helgen det skulla vara kalas?? isåfall lycka till

• fryser

maxiander...härligt at ni fått tag med en som gör blommorna o är snäll.. kikade på henens hemsida o det verkar ju kanon.. själva har vi bara pratat med våran florist i tel o det känns fortfarand ebra men vi ska försöka att ses snart..

vi3.. nja dte var bara kalas jag tänkte på
    det är ju härligt att du får i dig nåt frallor är gott..idag åt vi grillat,, härligt med den säsongen

• fryser

vi3.. avis jag blir på din graviditet;-9 fats inte konstigt att jag lägger på mig minst 20 kg när jag är gravid då jag lever på semletårtor o allt annat jag inte äter när jag inte är gravid

• fryser

tornedaling... härligt att det flyter på.. bokade kyrka o präst för 4 mån sen o har fortfarande inte fått nån bekräftelse;-( men floristen har vi träffat o hon verkar underbar..kommer att dekorera med blommor högt o lågt var letar ni hotel? vi har heller inte bokat hotellnatt än men smekmånad klar
    vovvar o 5 åring är jobb nog njut av det fina vädret

vi3.. hur mår magen o resten av dig idag?

• fryser

vi 3.. gott med frallor..muma håller tummarna att allt är bra ,jag tyckte nästan att man var lite nojigare med andra barnet..
    jag ringde för 2 v sen o hon sa att kappelet är vårt o vi får hem en bekräftelse så fort hon vet mer ,det kunde ta några v men har jag inte fått hem en bekräftelse om 3 v så ringer jag igen

mysigt att prova klänning o så med en söt mage oxå
    kraaaamiz

• fryser

puchiko.. det var inte längesen vi hade 1 år att planera på helt plötsligt är det typ 4 mån kvar tiden går fööör fort..

vi3... ååå såg ni nåt kön?? kille? tjej ? livlig? ååå vad mysigt

• fryser

men ändå.. du ska snart se att du är i v 30

idag är jag ,missnöjd med brölopsplanering.. kanske tur attd et flyter på vissa dagar o inget vissa andra...

• fryser

vi3..limmon var upptagen den 28/8...blääää men så går dte när man väntar
    åå då har du nåt mer än bröllop o förlossning att se fram emot

• fryser

vi3... ville ju ha DEn. en hummer limmo.. finns tydligen bara 3i hela sv.. jorden går inte under om vi åker i en vanlig limmo men den var ju såååå fin.. jaja

visst är en förlossning häftig fast det gör sååå ont..håller helt med dig.
    det är tur att man inte alltid riktigt minns smärtan annars hade man inte gjort om det

• fryser

hahah mm o så förstår man varför killar tycker att tjejer är konstiga ibland

den här dagen har börjat illa illa idag. har fått typ nässelutslag över heeela kroppen,det bränns o det kliar o jag väntar påa tt jag ska till VC kvart över 11.. fyy bubblan

hoppas att ni andra har fått en myycket bättre start på dagen

• fryser

vi3.. de visste inte säker ,fick en massa kortisontabletter att som de löste upp i vatten o jag fick shotta o nån allergi tablett,behöll mig i nästa 1 timme för att se om det fungerade men ack nääää. fick åka hem med nån annan allergitablett som jag ska ta en gång per dag o om dte inte är bättre till på fre så ska jag tillbaka..det har lugnat ner sig lite men inte alls helt borta..kliar o sticker fortfarnde.. det värsta är att inte varför eller vad som gjorde det här...

men vad tråkigt med klänningen..har du inte en plan b från nåt annat ställe?

• fryser

vi3...nä bara lyssna på lungor o kolla i halsen o tog ett tryck..idag är det mycket bättre.känner av det men går inte att jämföra med igår..
    förstår att du är stressad.hoppas att det löser sig.annars får du sy en egen

• fryser

maxiander.. härligt tiden kommer tat gå sååå fort när sommarn kommer
    vi har fått en inbjudan till bröllop den 3 juli så det ska bli så kul att få gå på ett bröllop även i sommar o inte bara ha ett bröllop jag håller med vi3. om ni vill ha ett barnfritt bröllop så ska ni ha det ..er dag era reglar, har själv 2 barn. vi har bestämt att dte ska vara barnfritt med undantag av långväga gäster(från utlandet),vår dotter åker hem efter kyrkan o sonen som är 7 är kanske bara med på middagen. vi har inet bestämt om han ens ska få vara med på middagen. kommer att ha 2 familjer från utlandet o de har 4 barn sammanlagt så dte är de ända barnen..STÅ PÅ ER

• fryser

hallo tjejer. inbjudningskorten kom igår , så här ska det skrivas o stämplas men kan tyvär inte börja förän tidigast mån;-(  vill ju nuuuuuuu
    önskar alla en trevlig helg

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??