Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
hehe..nice.
men jag skulle ju vilja ett kort på min klänning så att jag ändå kan visa den för er o veta vad ni tycker
hehe..nice.
men jag skulle ju vilja ett kort på min klänning så att jag ändå kan visa den för er o veta vad ni tycker
ger dig lite tröst. aldrig kul att ha depp dag men det behövs. fast jag tycker vädret var bra att skylla på.. jag lyser upp o känner mig glad o fräschar upp mig extra såå fort solen tittar fram men när det regn/snöar o det är stora vatten samlingar så att man inte ens kan ta ett par snygga stövlar ja...då får man vara deppig själv har jag mer eller mindre legat i soffan hela dagen för att det är min tur i fam o vara förkyld stoor kram till alla som känner sig lite off
shoppingtur är alltid nice.. den får en oxå att rycka upp sig om man nu inte kommer hem o sambon får en att inse att man har bränt några penga lappar för mycket
jag åker till gbg när dte är shopping time.. det blir mycket roligare att göra dte till en heldag veta att den här dagen ska jag bara SHOPPA
VI3... är dte nåt speciellt du ska shoppa
VI3 ...ååå underkläder öåter spännande.. tänkte att jag ska ta nån dag o göra det oxå. förstår vad du menar med byxor. jag har precis börjat o slänga o ta fram gamla byxor ur garderoben..precis innan jag fic reda på att jag var med barn så hann jag stor shoppa just byxor men även kul att handla nya o inse att man gått ner.. inte nått målvikten o har fortfarnde 3 par byxor jag inte kommer i..
ett tips är att gå in i butiker där de bara har tjejkläder..inga barnkläder annars kommer du att handla en massa barnkläder det är ju såå roligt.
hoppas att du får en jätte bra dag imorgon.
varelse..
duktiga ni är som gymmar.
min älskling tränar mån o ons o jag försöker tis,tor o sön..tyvär för att slippa ordna för mycket barnvakt på kvällarna..
maxiander.. mys på o sussa gott.
här sitter vi med varsin dator..
han tittar på flygresor o brudgumskläder o jag chattar här o letar slöja
varelse.. vet du om victorias secret finns i london? jag ska dit den 14 maj o tänkte att jag kan köpa underkläder där har hört mycket gott om deras underkläder. ja gymmet är svårt att vinna över ibland men jag har nog lyckats det sista med nåt poäng här o där min sambo jobbar i gbg o då är han nästa aldrig hemma förän tidigast kvart i 5 på vardagarna sån om vi skulle fixa barn vakt så skulle ha typ inte träffa barnen 3 dagar i v. vi kan ju ta vara på tiden efter barnen har gått o lagt sig om den ena har varit o tränat på ef eller kväll..
det hade inte vart dumt o ha ett gym hemma
idag ska vi ta tag i maten igen.. älsklingen ska ringa o be om offert på en annan kock så jag hoppas att det blir bra.
det är ju så svårt o veta vad man ska ha för mat. vi vet att vi inte vill ha skagentoast till förrät. varmrätten ska bestå av hjort eller nåt annat gott kött men kött ska det va. har ni andra redan bestämt o beställt mat?
O DET BÄSTA MED DEN HÄR DAGEN ÄR!!!!! SOLEN SKINER )))
låter gott. vi är helt överens om att vi vill ha 3 rätters men som sagt svårt att veta vad det ska innehålla
mysigt med en promenad.själv väntar jag på en vännina som dyker upp närsomhelst så vi ska äta frukost ihop o jag kanske kan lura med henne på en runda
måste berätta att dte blev en promenad på 1 timme o det snackades bara bröllop vänninan är redan gift så råd kan man inte få för lite av på lör ska vi träffa en annan kock o få offert..sov sött alla underbara människor där ute ( fått solsting idag)
måste berätta att dte blev en promenad på 1 timme o det snackades bara bröllop vänninan är redan gift så råd kan man inte få för lite av på lör ska vi träffa en annan kock o få offert..sov sött alla underbara människor där ute ( fått solsting idag)
varelse.. oo nej o jag som planderade in med min ena tärna att jag skulle vänta med underkläder tills vi åker till london.. då får jag ut o leta i gbg..det är som du säger det är jätte skillnad på bh o bh.
mm drömmer med dig om ett eget gym o tränare o allt vad det innebär
maxiander.... det är ju på dan när solen skiner som du ska passa på.. jag ska allt ge mig ut en stund i dag oxå.. ska suga till ig så mycket sol det går..är rädd att den försvinner