Linköpingsbrudar 2010
Hej!
Här är en till från Linköping (2 mil utanför) =)
Planerar bröllop till 2011 i augusti
Hej!
Här är en till från Linköping (2 mil utanför) =)
Planerar bröllop till 2011 i augusti
Tack :)
Björkeberg (precis innan västerlösa) kanske snarare är 2.5 mil när jag tänker efter
Vi är precis nyflyttade hit, jag kommer från Eskilstuna från början men gubben är från malmslätt, har bott mitt i smeten innan vi köpte hus på landet istället
Vi är förtjusta i Björkebergs kyrka men har inte hittat någon bra lokal i närheten, kanske någon här här något tips Tycker inte om Västerlösa bygdegård.
Lineza: Vi köpte ett hus för ca 6 månader sedan som var till salu lite lagom utanför Björkeberg med möjlighet till lantliv tror säkert du vet vilket det är Härligt med flera från denna sida av stan!
Letade hus i ca 6 månader innan vi hittade vårt drömhus, det var en rolig process så jag är lite avundsjuk på er som har den kvar. Sitter fortfarande på Hemnet mycket och inspireras av alla fina hus och gårdar som finns!
Lillaria: Känner igen mig i att ha gått upp en storlek över vintern här är nämligen en till som borde gå ned 5 kg så att jag kommer i mina gamla kläder. Vad duktig du är som har satt ett mål och tränar mot det!
Vi körde faktiskt förbi Sålla kvarn idag och kikade på utsidan och det verkar jätte mysigt. Vår dröm är att ha något logliknande då vi båda är uppvuxna på landet med logdanser. Har kikat runt på hela internet efter bygdegårdar i trakten men det verkar inte finnas så många. Svårt beslut tycker jag då det sätter "tonen" för resten av bröllopet
Lyckliga013bruden: Vilket bra agerande av din tärna! Låter på det stora hela att du fick en bra hippa.
Carstef2010: Tack för alla tips, var och kikade på Sålla idag och kände WOW. Min fästman satt helt stum och utbrast sedan "är den inte ledig "vårt" datum så bokar vi om bröllopet till 2012" så nu är det bäst att den är ledig haha
Vi ska gifta oss 2011 Men som tur var så datumet ledigt. Ja visst är det tur att alla är olika. Vi har varit på jakt efter loge eller liknande som vi kan ha som festlokal och kände inte alls för någon slottsmiljö eller dylikt Jag reagerade också på att nedervåningen var lite liten, men vi blir inte så många och det kommer bli många som lämnar tidigt. Så jag tror det blir bra.
lineza: Usch vad hemskt Tack för tipset, får vara noggrann och kontrollera på morgonen.
CiaLovesAndreas: Jag har inget bra tips, men jag är intresserad att höra om någon annan har något tips då jag har tänkt att göra något liknande, om jag vågar hihi