Dagen var bra, jag är nöjd. Trodde inte det skulle bli något eftersom killarna kom och stal festisen för att ha svensexa, vid kl 10 på förmiddagen. Så jag väntade och trodde att mina tjejer skulle komma också men klockan gick och hoppet slocknade. De kom inte förrens vid kl 14, och då blev det snabb packning och ombyte till gympa kläder. Först blev det afrodans på worldclass och sen ett par timmar i deras relax avdelning. Afrodans är speciellt jag har svårt att gå idag, och igår var det svårt att hänga med, ingen av oss dansade likadant som varandra eller ledaren =)
Sen satt vi i relaxen varm bubbelpool och slappade, det var skönt. Men jag saknade champagne och frukt eller liknande det hade varit trevligt och gjort det hela mer speciellt. Men det bjöds inte på något.....
Sen gick vi till åbacka cafe som de hade hyrt speciellt åt oss, så vi satt där och åt och drack och lekte lite. SNälla lekar ska tilläggas. Frågesport om äktenskapet, jag fick ballonger med exens namn på och smälla dem en efter en och berätta vad jag lärt mig, jag fick även måla en tavla. Tavlan ska bli spännande att se i dagsljus, jag fick måla i stearinljussken....
Fram dit var det väldigt skoj sen gick vi och mötte upp grabbarna på krogen och då gick det utför. Allt vin slog till och jag blev så dålig att jag ville hem. De klädde ut min festis så han hade liten klänning och såg ut osm en älva. Ingen mobil, inga pengar inga nycklar hade han, hem nycklarna hade en i killgänget hand om. Vi samlade ihop gänget och skulle dra oss hem, vi hittade alla utom festisen, det var inte så kul. Men jag åkte hem eftersom jag hade nyckel hem och om festisen hade tagit sig hem och väntade där. Tärnan blev osams med marsalken för man super inte ner någon i tunn klänning utan nycklar, plånbok, mobil mm och tappar bort honom. Marsalken tyckte inte vi behövde leta utan kunde åka hem och sova, så jag tror tärnan pratade med polisen och organiserade hitta festisen planen. Han kom hem 2tim efter mig fick skjuts av polisen hem. Stackarn har minnesluckor från dess att de kom till krogen tills han sitter i polisbilen på väg hem, det är ganska många timmar det. Jag är ju så nyfiken på vad han gjorde de drygt 2timmarna som han var borta å det kommer jag nog inte få veta.....