Linköpingsbrudar 2010
Tjohooo tjejjer. Vart är ni? Jag är visserligen mycket ute i sköna vårsolen, men jag saknar era inlägg!!
Hur gårä för er?
kram
Tjohooo tjejjer. Vart är ni? Jag är visserligen mycket ute i sköna vårsolen, men jag saknar era inlägg!!
Hur gårä för er?
kram
Vi vill inte heller ha några presenter, därför en hemlig vigsel.
Kan tycka att man ska öppna presenterna dagen efter. Har varit på bröllop när presenterna öppnats på festen....mycket långdraget. Ofta sent också, många ointresserade med alkohol i kroppen.
Det sista bröllopet vi var på öppnades de på frukosten dagen efter. Mycket trevligt!
Gud va kul att få hem ringarna!!!
Vilken guldsmed anlitade ni?
Vi har skickat inbjudningarna förra torsdagen. Viger oss 100821.
Några har redan svarat :o)
När gifter ni er?
Det bröllopet hölls i gamla Slottet i Bjärka Säby. Vi som ville sov då över där och det serverades frukost.(av P2, som förövrigt är jätteduktiga och har god mat)
Under frukosten öppnades de presenter som paret fått. Väldigt många hade köpt resecheckar på ett resebolag, som de hade önskat sig.
Men det var en trevlig stämning hela morgonen och min M2b, som förövrigt är fotograf, fick då tillfälle att ta väldigt fina bilder på presentöppnandet.
Men det är klart, ska man dra ihop frukost själv så förstår jag att det blir knöligare. Kanske inte är så jättepigg dagen efter ;o)
Hair Crew är bra!
Jag hade tänkt att lägga min egen make up......är det svårt tror du. (tilläggas för den som inte vet är ju att vi har ett litet bröllop, och en fest hemma i trägår´n)
Känns nästan som om det får bli en "vanlig" gåutpåkrogen make ;o)
Hej Och välkommen!!
Håller med om Guldsmedjan, goda vänner till oss och har verkligen stor erfarenhet och mycket serviceminded.
De kan tom hjälpa till att designa era egna ringar!
Tjohoo, idag har det varit fotbollsturnering och vårat lag kom fyra, efter straffar!
Annars går det bra, väntar på att saker ska ro i land nu, med kläder och annat. Så om ett par veckor sätter vi igång med resten.
Det enda är att vi ångrat oss om vart vi ska vigas.
Vet inte nu helt plötsligt....någon somhar nån bra idé på borgelig vigsel? (slottet innan)
Och sedan är det detta med vikten som bara står helt still......vad göra???!!! :o(
Måste vara svårt att hitta sommarskor nu??
Oh vad kul CiaLovesAndreas!
Vad blev det för några?
Vart beställde ni?
Vi ska gå in och designa våra i maj....hoppas det blir bra.
Kram och ha en skön helg, även om det är kallt som bara den ute :o(