• fibobs

Linköpingsbrudar 2010

100828, ni då?

• fibobs

Tjohooo, jag bor i Malmslätt....kanske ni skulle komma och ta en fika nån dag???
    Idag har jag varit och provat min klänning som nu är klar, så när som på upplägget.
    Den blev SÅÅÅÅÅ FIIIIN!!!!

• fibobs

Men gud va tråkigt slut!!!
    Tur att man inte blir hippad kan jag känna :oP

• fibobs

Oh men vännen, nu kanske jag läser mellan raden och fel, men det låter som du tror att han vänstrats...eller har jag fel?

Och inte för att vara elak, men tror du det, så kan du nog vara lugn att så inte är fallet, för vem vill ha en one night stand med en Drag Queen?? ;o) (ler)
    Det är säkert coolt. Gå inte och bekymmra dig vännen.
    kram på dej

Lyckliga013bruden skrev 2010-04-19 13:32:25 följande:
    Jag vill veta vad han gjorde när han var borta men samtidigt tror jag det är bäst om jag inte får veta.
    Har ni fått möhippa och svensexa erfarenheter än??
  • fibobs

jaemi174:
    Sålla är jättefint!!
    Bra val!

• fibobs

smartie skrev 2010-04-21 07:12:57 följande:
    Har inte läst igenom tråden så jag vet inte om det kommit upp, men var ska ni göra håruppsättningen? Har bara erfarenhet av baluppsättning och dit går jag inte igen (kommer inte ens ihåg vad det heter).

Hej där, jag kommer att ha Hair Crew, dom är duktiga och inte alltför dyra....tyckte jag. Vad ska du göra?
    Jag ska ha en stoooor knut ganska högt upp på huvét, tror det finns i min galleria.
    Nu ska jag dricka kaffe i denna misserabla dag :(

• fibobs

En annan fråga till er brudar. Hur jobbar ni? Kanske man kan ta en lumchfika om några är lediga dagtid?{#lang_emotions_laughing}

• fibobs

Tjejjer, gud va synd att jag missade. Ska ni ses igen????
    Och guldsmedjan ÄR den bästa och trevligaste!

• fibobs

Lyckliga013bruden skrev 2010-04-28 10:11:31 följande:
    Åh jag vill ha tid och följa med nästa gång det ska fikas, trots att jag är gift så gillar jag ändå det här med bröllopp

Men nästan ännu bättre då......vad idéer du kan ge oss!!!!!
    Ska vi försöka att ses torsdag nästa vecka görls?
    Kl 11 vid Stéves?

• fibobs

Lyckliga013bruden skrev 2010-04-28 10:18:39 följande:
    Jag kan ge er erfarenheter iaf =) Torsdag den 6maj? Då kan jag änså länge......

Yep, torsdag nästa vecka!
    Kul.....hänger fler på?

• fibobs

Oh nej!!!! Jusst nu sitter ni säkert och hare najs på kaffét. Min internet har legat nere några dagar och hade heeeeelt glömt bort!!!!!!{#lang_emotions_yell}
    Ja, ja....hänger med nästa gång då{#lang_emotions_embarassed}

• fibobs

äsch, jag sitter med en köpp i solen på altanen hemma.....trevligt?

Svar på tråden Linköpingsbrudar 2010