Inlägg från: Love is |Visa alla inlägg
  • Love is

Östergötland

Bor i Linköping och gifter mig i Vastena...
    Jag behöver fortfarande en bra frysör/make-up artist...

• Love is

Yes! Inbjudningarna är nästan alla ute ;)
    Vi gifter oss 14:e augusti

• Love is
    Jessika81 skrev 2010-02-24 23:07:13 följande:
    Jag också!Love is: var i Vadstena gifter ni er/var har ni festen? Jag har börjat kolla åt Vadstenahållet till, det är så dåligt med lokaler i Östergötland
    Vad roligt!
    Vi kommer att har vigsel i Klosterkyrkan och festen på slottet.
  • Love is
    Jessika81 skrev 2010-02-25 11:17:23 följande:
    Love is skrev 2010-02-25 09:13:28 följande:Härligt! Har ni många gäster? Får man ta med drickat själv på slottet? Berätta gärna lite om slottet!Frisörer, smink, blommor- jag har inte en aning om vilka som är bra i Vadstena, så det blir ju spännande.Undrar hur det är med Klosterkyrkan, om det är en massa turister där...
    Vi kommer att har mellan 55 och 60 gäster.
    Yes, man få ta med drickat själv (vilken är bra därför att vi har min familj som kommer från Tyskland)...
    Självklart är det fortfarande ganska dyrt per kuvert men slottet är ju kanonfint!!!
    Klosterkyrkan är ju jättestor...så alla turister är välkomna :)
    Blommor har jag hittad på handelsträdgård uranfär Vadstena. De verkar jätteduktiga!
  • Love is
    Jessika81 skrev 2010-02-26 12:09:20 följande:
    Love is skrev 2010-02-25 11:42:32 följande:Vilket rum i slottet kommer ni att vara i då? Har du varit där och tittat? Finns det fönster i lokalen? Förlåt alla frågor men jag är så nyfiken!
    Inga problem.
    Vi kommer att har "Herrsköket" (det har många fönster, men man få inte använder ljus.
    Självklart var vi där och tittade på slottet.
    det var: love at first sight ;)
  • Love is
    Jessika81 skrev 2010-03-31 13:26:55 följande:
    Från 900 kr och uppåt per person säger de att man ska räkna med :( Vet inte vad "Love is" säger att hennes har landat på, hon ska ju vara där. Men man får ta med egen alkohol!
    vi betala 1200 per kuvert ;( (2 rätter, efterrätt göra vi själv)
Svar på tråden Östergötland