Inlägg från: ja 2010 |Visa alla inlägg
  • ja 2010

50-talstråden - igen!

Junebug:
    jag har inte beställt min klänning än, men har kontakt med Amy nu, hon är supertrevlig, snabb och det känns verkligen seriöst.

• ja 2010

Jag kommer att beställa Elizabeth, den är snarlik din fast med smala axelband. Vågar inte riskera något, har lite för mycket av det goda framtill :)

Jag kommer även beställa underkjol från henne, men jag vill ha i ljusrosa så jag måste specialbeställa. Men det kommer att bli bra.
    Fick du prover på tygerna? Jag tvekar på vilken färg jag ska ha, vit eller ivory. Enligt Amy tyckte hon vit till ljusrosa petti. Vi får se :)

Junebug skrev 2010-03-09 19:41:25 följande:
    Ja det känns bra, det enda jobbiga är att nu behöva vänta långa 12 veckor + posttid tills jag får prova den... :)Vilken modell funderar du på?ja 2010 skrev 2010-03-09 09:30:25 följande:
  • ja 2010

Man kan specialbeställa hos henne, den blir dubbelt så dyr, men eftersom klänningen är så billig i sig så tror jag att det blir bra ändå i budgeten :).
    Jag ville först ha hot pink, men vi kommer att ha inbjudningar i samma rosa med vita prickar (liknande den bakgrund som är på honeypies hemsida) så då tycker jag det blir bättre med ljusrosa och så väver man ihop det lite gran.

Jag passar mer i kalla färger så då är nog vit bättre för mig. Jag har varit på någon butik bara för att kolla men ivory är verkligen ett brett spektra... och de flesta ivory har jag inte riktigt passat i.

Junebug skrev 2010-03-10 21:58:01 följande:
    ja 2010; jag har fått tygprov i ivory, den är klassisk ivory dvs inte kritvit på något sätt, men inte direkt gulaktig på nåt sätt heller. Det beror väl på vilka färger man passar i, jag är en blek brunett som klär bättre i lite varmare nyanser :)Vad fint det låter med ljusrosa petticoat, visste inte att man kunde specialbeställa! Vad får du betala för den? Jag beställde vit petticoat till ivory klänning. Ska bli spännande!!
  • ja 2010

Vad kul! Vi har också bokat cupcakes från henne. De är fantastiska och jag är så sugen på att provsmaka.... :)

Ser verkligen fram mot att få se hennes färdiga förslag. De som är fotade på hemsidan är fantastiska.

Erese skrev 2010-03-15 18:59:46 följande:
    Nu har jag bokat för att få ha Cupkakes på bröllopet Det var i grevens tid som jag ringde, bara dagen innan hade en kvinna hört av sig och visat intresse för samma datum som vi. Men som tur var hade hon varken bokat eller preliminärt bokat datumet så det var ledigt kvinnan skulle nämligen återkomma i veckan..snopet för henne om hon gör det. Hoppas hon inte väljer att ha cupkakes. Ska bli jätte spännande den här tjejen gör fantastiska cupkakes, vet inte i fall ni har spanat på hennes hemsida men gör det om ni inte har gjort det www.hellosugar.com (kan vara .se eller.nu på slutet)
Svar på tråden 50-talstråden - igen!