50-talstråden - igen!
Junebug:
jag har inte beställt min klänning än, men har kontakt med Amy nu, hon är supertrevlig, snabb och det känns verkligen seriöst.
Junebug:
jag har inte beställt min klänning än, men har kontakt med Amy nu, hon är supertrevlig, snabb och det känns verkligen seriöst.
Jag kommer att beställa Elizabeth, den är snarlik din fast med smala axelband. Vågar inte riskera något, har lite för mycket av det goda framtill :)
Jag kommer även beställa underkjol från henne, men jag vill ha i ljusrosa så jag måste specialbeställa. Men det kommer att bli bra.
Fick du prover på tygerna? Jag tvekar på vilken färg jag ska ha, vit eller ivory. Enligt Amy tyckte hon vit till ljusrosa petti. Vi får se :)
Man kan specialbeställa hos henne, den blir dubbelt så dyr, men eftersom klänningen är så billig i sig så tror jag att det blir bra ändå i budgeten :).
Jag ville först ha hot pink, men vi kommer att ha inbjudningar i samma rosa med vita prickar (liknande den bakgrund som är på honeypies hemsida) så då tycker jag det blir bättre med ljusrosa och så väver man ihop det lite gran.
Jag passar mer i kalla färger så då är nog vit bättre för mig. Jag har varit på någon butik bara för att kolla men ivory är verkligen ett brett spektra... och de flesta ivory har jag inte riktigt passat i.
Vad kul! Vi har också bokat cupcakes från henne. De är fantastiska och jag är så sugen på att provsmaka.... :)
Ser verkligen fram mot att få se hennes färdiga förslag. De som är fotade på hemsidan är fantastiska.