Inlägg från: KatjaB |Visa alla inlägg
  • KatjaB

50-talstråden - igen!

teak: placeringskorten var jättefina, och vilka underbara skor du har köpt! Nu blev jag smått förälskad.. har en liten förkärlek till vackra pumps

• KatjaB

matildasfest köpte jag också skor ifrån, riktigt nöjd med skorna som var förvånansvärt bekväma.. tror faktiskt inte att jag behöver gå in dem.

• KatjaB

nope, det var nog nån annan. mina är i dark ivory

teak skrev 2010-03-05 10:39:40 följande:
    Visst var det du som också köpte gröna skor?
  • KatjaB

har ni tänkt ha tidsenlig musik på festen?

sitter o gör musiklistor till vår dj för att han ska få ett hum om vad vi gillar och highlighta de som vi absolut vill ha med.. vet inte riktigt hur vi ska lägga upp musiken bara, tänker att vi ska ha mer tidsenlig musik i början av kvällen och sen bli mer blandat med pop rock och populärmusik

• KatjaB
    Erese skrev 2010-03-07 10:42:41 följande:
    puffar lite..
    jag tycker den är fin, visst ser den på bilden ut att vara mer cremefärgad än ljust ivory, men jag skulle inte tro att det skär sig.
    Är det den blommiga klänningen i ditt galleri som du ska ha ?
  • KatjaB

jättefin klänning!

Junebug skrev 2010-03-08 11:21:19 följande:
    Retrobride! Vilket bröllop, det låter som en dröm!! Kan inte säga hur många gånger under planeringen jag önskat att vi bara hade stuckit iväg.. :) Man kan ju ändå ha en fest när man kommer hem om man vill.Jag har precis beställt min klänning... Känns stort!! Det blev denna variant: www.honeypieboutique.co.uk/ourshop/prod_65111...Hoppas nu bara den sitter snyggt och är i okej kvalitet.. det är ingen av er som har erfarenhet från Honeypie?
  • KatjaB

åh, deras cupcakes ser ju ut som små smycken, helt underbara vad kostar de per st?

• KatjaB

vad kul att du blev nöjd med skorna, jag har ju också deras skor, som jag berättat tidigare. Tar fram dem ibland och testar dem då o då, de är så söta

• KatjaB

teak: jättefina skor!

på tal om skor såg jag nu en modell som inte fanns då jag köpte mina skor från matildasfwest.. blev lite velig.. mina är ju jättefina men de där var ju sjukt söta! kolla på min blogg, där jag lade upp bilden.

giftassugen.blogg.se

Vet inte om jag kan försvara att köpa ett par skor till.. hehe

• KatjaB

tror det tog 2 veckor att få skorna, så det var hyfsat fort. Jag måste, om jag bestämmer mig för att byta, köpa dem nu.. ska snart ha provning för klänningen o då ska jag ha skorna med mig.

Fördelen med de andra skorna jag har är att klacken är lite lägre, o så är det strass på foten, som jag tycker är jättefint. O jag hade jutänkt ha stockings i då syns ju sömmen vilket är lite småfult förstås

Svar på tråden 50-talstråden - igen!