50-talstråden - igen!
teak: placeringskorten var jättefina, och vilka underbara skor du har köpt! Nu blev jag smått förälskad.. har en liten förkärlek till vackra pumps
teak: placeringskorten var jättefina, och vilka underbara skor du har köpt! Nu blev jag smått förälskad.. har en liten förkärlek till vackra pumps
matildasfest köpte jag också skor ifrån, riktigt nöjd med skorna som var förvånansvärt bekväma.. tror faktiskt inte att jag behöver gå in dem.
nope, det var nog nån annan. mina är i dark ivory
har ni tänkt ha tidsenlig musik på festen?
sitter o gör musiklistor till vår dj för att han ska få ett hum om vad vi gillar och highlighta de som vi absolut vill ha med.. vet inte riktigt hur vi ska lägga upp musiken bara, tänker att vi ska ha mer tidsenlig musik i början av kvällen och sen bli mer blandat med pop rock och populärmusik
jättefin klänning!
åh, deras cupcakes ser ju ut som små smycken, helt underbara vad kostar de per st?
vad kul att du blev nöjd med skorna, jag har ju också deras skor, som jag berättat tidigare. Tar fram dem ibland och testar dem då o då, de är så söta
teak: jättefina skor!
på tal om skor såg jag nu en modell som inte fanns då jag köpte mina skor från matildasfwest.. blev lite velig.. mina är ju jättefina men de där var ju sjukt söta! kolla på min blogg, där jag lade upp bilden.
giftassugen.blogg.se
Vet inte om jag kan försvara att köpa ett par skor till.. hehe
tror det tog 2 veckor att få skorna, så det var hyfsat fort. Jag måste, om jag bestämmer mig för att byta, köpa dem nu.. ska snart ha provning för klänningen o då ska jag ha skorna med mig.
Fördelen med de andra skorna jag har är att klacken är lite lägre, o så är det strass på foten, som jag tycker är jättefint. O jag hade jutänkt ha stockings i då syns ju sömmen vilket är lite småfult förstås