Kristianstadsbrudar!
Finns det fler från Kristianstadstrakten som ska gifta sig iår? Själva ska vi gifta oss den 21 augusti 2010:)
Finns det fler från Kristianstadstrakten som ska gifta sig iår? Själva ska vi gifta oss den 21 augusti 2010:)
Vi ska gifta oss i Rinlabykyrka o sen bröllopsfest på Villandsgården. Ni då?
Nja långt o långt:) Vi vet hur många vi ska bjuda men har ej skickat några inbjudningar än. Kyrka o lokal e som sagt bokat. Fotograf o band oxå. O håruppsättning o sminkning boka jag i fredags. Maten har vi snart bokat oxå. Inväntar en offert till.
Ring var vi o kolla på häromdan o har till 99% bestämt mig för vilken.
Så dom stora sakerna e bokade kan man säga. Men sen e det alla småsaker som snurrar i huvuet på en;) Programmblad o sånt. Men det e ju ett halvår kvar så man borde ju hinnna;)
Ett problem vi har är o hitta en bil o ta oss fr kyrkan till festen med. Verkar omöjligt o vi vägrar lägga hur mkt som helst på det.
Hur långt e ni andra komna?
Tänkte förresten ringa MB i Vinslöv o höra när man ska komma o kolla klänning, där måste man tydligen boka tid för provning
Finns en blomsteraffär på Östermalm. Violas nånting heter den. Hon ska va bra. Tänkte själv höra med henne.
Jag boka på Skägg o lockar, Vet inte om de är bättre än ngn annan. Men jag klipper mig där så därför valde jag dom. Uppsättning kosta 1300 o smink ca 600.
Va o beställde min klänning ida på MB i Vinslöv:) Jättefin. En Romantica. Hur går det för er andra nu?