• Azole

Köpt en ring! Gör jag bort mig?

Hej.

Har varit med min sambo nu i 6år.(Sen jag var 20)
    Tänkte överaska henne med något mysigt och fria till henne.

Jag hittade en sån fin ring när jag var ute och reste, och jag slog till... Men nu i efterhand kanske jag känner att jag borde talat med henne om vilken ring hon ville ha... ta en titt på mitt galleri om ni tycker den funkar.? Annars får jag panik...

Mvh

A

• Svar på tråden Köpt en ring! Gör jag bort mig?
  • Åsa Erika

Ta det lugnt! Den är fin och ingen dussinring! Du har ju varit tillsammans med henne i 6 år och känner henne. Då tror jag att du vet hur hon vill ha det, eller hur? Jag gillar att du redan har köpt en ring, det hade min man med, för ett frieri i mina ögon bör ske med en ring.

Är du ändå osäker kan du ju kolla med en av hennes närmaste vänner/mamma/syster och se om de tror den skulle fungera? eller fria med en slät ring och ha den du köpte som vigselring? Och om hon mot all förmodan inte gillar den så kanske hon kan t.ex använda stenen i en annan ring och smälta om guldet?

Men jag tror hon kommer att bli överlycklig över ditt frieri och bli mycket glad över sin ring!

• KatjaB

den är jättefin! du behöver nog inte oroa dig, och du vet ju kanske lite vad hon gillar också

• Karolina A

Jag tror att hon kommer bli jätteglad!

• Vicky B2B

Den är så fin! Kör hårt! :)

• miaik

Den var jättefin, inte alls min typ av ring men om min hubby skulle ha friat med en sån ring hade jag älskat den och då hade den blivit min typ av ring helt plötsligt :)

Det kommer bli toppen!

Lycka till!

• ayle

tycker den va fin, hon kommer säkert att älska den

• Alexandra73

jättevacker, lycka till!!!

• Angel2

Jätte fin lycka till. Tror hon kommer älska den hon får den ju av den hon älskar ;)

Svar på tråden Köpt en ring! Gör jag bort mig?