En fotograf att undvika
camilla 32 skrev 2010-02-15 11:39:02 följande:
Det här forumet är helt sjuk ibland. Fattar inte alla helknäppa regler. Tur det finns andra bröllopsforum som fattar.fick en tillsägelse för det här................................ ................................... ................................... ................Man får inte använda Bröllopstorgets tjänster för att göra efterlysningar eller undersökningar på annat sätt än vad som tydligt angivits i villkoren eller tjänsten som du utnyttjat.Du får därför en varning för detta inlägg.Här är en kopia på inlägget du skrev:"Vad tråkigt att det inte blev bra. Har du några bilder som man kan få se?Jag kan hjälpa dig att redigera några bilder iallafall om du vill.mvh Det har väl inget med tjänster att göra? Jag tar ju inte betalt, utan ska hjälpa någon som inte är nöjd. ska skriva och klaga, men det hjälper väl inte. De borde byta personal.
Vad tur att inte jag skrev det! Hade faktiskt funderat på det eftersom jag tycker att det är jättekul att hålla på med bilder och jobbar mycket med PhotoShop. Jag hade inte heller tagit betalt utan gjort det för att jag tycker att det är roligt. Jag gissar att det är en missuppfattning från BT:s sida.