• varelse

En fotograf att undvika

Håller med föregående talare - anmäl honom om ni kan!! Jag beklagar verkligen det ni varit med om..

Jag har kollat runt lite på olika fotografer och i flera gallerier hos olika fotografer har jag hittat foton på brudpar som låtit sig "omfotograferas" av en annan fotograf i sina bröllopskläder för att de också varit otroligt missnöjda med sina bröllopsbilder. Kanske inte en gratis variant, men i alla fall en möjlighet om bilderna inte går att "rädda" med hjälp av en bra redigerare?

• varelse

camilla 32 skrev 2010-02-15 11:46:39 följande:

Får hoppas att det är en missuppfattning. Annars är det något rejält fel på deras regler, som de borde se över. Annars blir det här ett gestapo forum. Jag älskar också att hålla på i photoshop, håller på med det varje kväll och är bara glad att få bilder att pyssla med.
    Jag hoppas också att det bara är en missuppfattning som kan klaras upp och att de kan ta bort varningen! Jag håller med dig till hundra procent: Man måste ju för sjutton få hjälpa andra människor i forumet (så länge man inte gör direkt reklam för sig själv och tar betalt, men det var ju inte alls så du gjorde - jag har läst ditt tidigare inlägg)! Det är väl det forumet är till för?!

Jösses... Som sagt, jag hoppas verkligen det klarar upp sig! Vad ska man annars göra? Behöva pm:a folk i smyg för att inte riskera att få en varning på sig när allt man vill göra är att ställa upp och hjälpa till.. Stå på dig!
Svar på tråden En fotograf att undvika