Inlägg från: Summerbride 09 |Visa alla inlägg
  • Summerbride 09

En fotograf att undvika

Hej,

Jag tänkte börja mitt första inlägg med att varna för en fotograf som heter Jack Ghantous och jobbar i Södertälje. Vi blev rekommenderade denna fotograf av festarrangören. Vi träffade fotografen innan bröllopet och gick igenom vad vi sökte (visade bilder). Han påstod sig förstå exakt det vi var ute efter men till vår stora besvikelse så gjorde han inte det. Korten blev stela där vi ville ha dem levande. Kvalitén på korten var så usel att det inte går att förstora upp något av det. Och majoriteten var för mörka eller överexponerade. Videon var lika usel. Min man och jag försökte vid flera tillfällen att kontakta fotografen för diskussion efter bröllopet gällande album osv men han ignorerade våra samtal. Till sist skickade han all material via festarrangören.
    Vi fick äntligen tag i honom för att beklaga oss och kräva att han åtgärdar felen men han påstod att han har gjort rätt och att han har redan slängt all material. Det vi hade var allt som var kvar.
    För att få lyckade bröllopskort, råder jag alla blivande brudar att undvika denna besvikelse till fotograf. :(

• Svar på tråden En fotograf att undvika
  • Summerbride 09

Tusen tack för ert stöd och jag är ledsen att du fick det meddelandet camilla 32 när det du föreslog var så snällt! :)Kan man få bort varningen?

Jag har tyvärr inte hittat honom i förbundet och kan dessvärre inte anmäla honom. Han stod verkligen fast att bilderna var verkligen jätte bra och att jag skulle kunna förstora upp vilken som helst.

Vi funderar verkligen på att ta om korten. Vi får se vilken väg vi tar men vi är nu på jakt efter en fotograf som kan hjälpa oss skapa bilderna som vi vill ha. Annars kommer vi att lämna in korten som vi har till någon som förhoppningsvis kan rädda dem.

Hjärtliga tack för all stöd än en gång!

• Summerbride 09

Hej hej! Ledsen för det sena svaret men hur gick det "varelse"? :) Gick det att få bort varningen?

Svar på tråden En fotograf att undvika