bröllopsresa bali
Hej,
Jag planerar en bröllopsresa till Bali och Singapore. Är det någon som har tips på bra romantiskt boende, gärna där man får lite extra bubbel, frukt mm på rummet för att man är en honeymooner.
Hej,
Jag planerar en bröllopsresa till Bali och Singapore. Är det någon som har tips på bra romantiskt boende, gärna där man får lite extra bubbel, frukt mm på rummet för att man är en honeymooner.
Jag har idag bokat detta package, hotellet ligger i Nusa Dua. Ungefär 14000 SEK för båda, inklusive allt som står:
www.astonbali.com/magical_haneymoon.asp
Lyxhotell på Bali är ngt helt annat än ett 5 stjärnigt i Sverige. Lyx är verkligen LYX, så hittar du ett hotell som kostar som ett vanligt hhotell i Sverige så får du superduperlyx! :)) kommer känna dig som en hollywoodstjärna med egen pool och egen butler 24/7...
Frema 2010: Vi ska också åka till Singapore och sen Bali på honeymoon. vi åker den 23 mars, stannar tre nätter i Singapore och nio på Bali. längtar verkligen. har du några tips och dela med dig av?
Miss Bii, har du några tips på sådanan hotell?
Bobos. är det alltså honeymoney suite som ni har bokat, den som har en jacuzzi? Det ingår inga andra måltider eller? inte ens frukost?
Jag får det till att det kostar 11 354 kr för 2 personer? Vad är det som tillkommer för de extra tre tusen, du pratade om 14.000? Verkar galet fint! vill boka nu nu nu. ler
50 inlägg från mig nu, men detta är det sista för idag jag lovar. ler. Hur flyger man billigast till Bali?
Waldekranz - Vad vill ni ha ut av resan till Bali??? Shopping? kultur? sol o bad? dykning? surf?
Miss Bii vi vill ha ut mys och avskildhet först och främst sen kanske några dagars "liv" och shopping.
Det ska sägas att vi bara ska bo på nusa dua en vecka, resten av smekmånaden ska spenderas ute på bali - som ubud, gili air, och åka runt norra delen av ön. Dessutom har vi tänkt att ta minst en tur varje dag ut ur nusa dua. Har hört att det ska vara lätt att få tag i blåtaxi!
Bobods, tror att du misstolkat mig totalt, du behöver inte alls försvara dig jag tycker det verkar fantastiskt ska oxå boka. ville bara ha lite hjälp med några frågor.