• camilla 32

Helt sjuka regler ni har!!!

Jag blir så less på bröllopstorgets forum ibland.
    Nu är jag på krigsstigen! Får man inte hjälpa folk här på sidan? Jag tar inget betalt, och har bara hjälpt en person förut med en bild. En tjej som var väldigt missnöjd med sina bröllopsbilder. Jag var snäll och skrev så här i forumet

fick en tillsägelse för det här................................ ................................... ................................... ................

Man får inte använda Bröllopstorgets tjänster för att göra efterlysningar eller undersökningar på annat sätt än vad som tydligt angivits i villkoren eller tjänsten som du utnyttjat.

Du får därför en varning för detta inlägg.

Här är en kopia på inlägget du skrev:

"Vad tråkigt att det inte blev bra.
    Har du några bilder som man kan få se?
    Jag kan hjälpa dig att redigera några bilder iallafall om du vill.
    mvh

Det har väl inget med tjänster att göra? Jag tar ju inte betalt, utan ska hjälpa någon som inte är nöjd.
    ska skriva och klaga, men det hjälper väl inte.

Alltså helt sjukt att bli varnad för att hjälpa en medmänniska. Nu har det gått för långt!!

• Svar på tråden Helt sjuka regler ni har!!!
  • Sussii

Håller med dig.

tycker det är bara fint om nå vill hjälpa nån annan!

sjuka regler japp!!

• say yes

håller helt med er båda!

• Eftertioår

Håller med! Skitdåligt faktiskt! Du ville ju bara vara snäll.

• Eftertioår

En sak till, varför i hela friden anmäler man ett sånt inlägg, det fattar inte jag!! För nån måste ju ha gjort det, det är ju inte så att dom sitter och läser alla trådar antar jag.

• Sebastiána

Håller också med, som jag sagt i en annan tråd.

• Bluebride

håller med, dålig stil

• say yes

undrar som "eftertioår" hur man kan med att anmäla sådana inlägg

• JustMeAndMyLove

Hm, jag själv borde ha fått varning jag då också egentligen, har också erbjudit mig att hjälpa till med texter, utformning av inbjudan etc. när folk inte vart så bekant med datorer osv.

Jäkla skum grej att anmäla

• Sanna2010

Men meningen med hela forumet är väl att kunna hjälpa varandra?!?! verkar helt sjukt!

• Snufflan

Men det är väll hur många som helst här som hjälper andra med massor av olika saker, allt från recept, beskrivningar på pyssel, typsnitt m.m. Vi tipsar oxå varandra om allt från butiker, hotell, resmål, fotografer, musiker, ja allt möjligt. Då borde dom flesta av oss isåfall bli censurerade.

Svar på tråden Helt sjuka regler ni har!!!