• camilla 32

Helt sjuka regler ni har!!!

Jag blir så less på bröllopstorgets forum ibland.
    Nu är jag på krigsstigen! Får man inte hjälpa folk här på sidan? Jag tar inget betalt, och har bara hjälpt en person förut med en bild. En tjej som var väldigt missnöjd med sina bröllopsbilder. Jag var snäll och skrev så här i forumet

fick en tillsägelse för det här................................ ................................... ................................... ................

Man får inte använda Bröllopstorgets tjänster för att göra efterlysningar eller undersökningar på annat sätt än vad som tydligt angivits i villkoren eller tjänsten som du utnyttjat.

Du får därför en varning för detta inlägg.

Här är en kopia på inlägget du skrev:

"Vad tråkigt att det inte blev bra.
    Har du några bilder som man kan få se?
    Jag kan hjälpa dig att redigera några bilder iallafall om du vill.
    mvh

Det har väl inget med tjänster att göra? Jag tar ju inte betalt, utan ska hjälpa någon som inte är nöjd.
    ska skriva och klaga, men det hjälper väl inte.

Alltså helt sjukt att bli varnad för att hjälpa en medmänniska. Nu har det gått för långt!!

• Svar på tråden Helt sjuka regler ni har!!!
  • Bluebride

jag hjälper till som bara den. har inte fått någon varning av det. då har det varit annat

• bruden i skogen

Säger samma sak.
    Jag var villig att fota, är amatör och hade därför gladeligen ställt upp. Men det togs också bort...
    Nu skrev en bröllopskoordinator, undrar när det inlägget stryks?
    Jag trodde att denna sida var till för att hjälpa varandra, tips råd, ideer.

• nikkan68

Jag håller med er alla klart att vi ska kunna hjälpa varandra

• fibobs

Jag kan ju tycka att forumet är till för just det. Att hjälpa. Ser inte varför någon kan tycka det är fel. Då kan ju hela Bröllopstorget stänga ned...för det vi gör här är ju att hjälpa varann, stötta, tycka till och kanske tom dela tjänster...om man nu kan och bor i närheten.
    Skulle vara intressant att få ett svar om VARFÖR man anmälde????
    kramelli kram

• amandaiburen

Typiskt Sverige......hjälp ingen för fan - det ska slå tillbaka på dig själv.....

• Alexxxi

Haha, det är så sant! Väldigt tråkigt att det är så faktiskt.

amandaiburen skrev 2010-02-15 18:43:09 följande:
    Typiskt Sverige......hjälp ingen för fan - det ska slå tillbaka på dig själv.....
  • fryser

trodde att det var sånt sånna sidor var till för. hjälpa andra eller få hjälp. det är ju inte så att man gifter sig var o varannan dag så att man kan allt;-(

• Emmz

Oh man, då får jag väl snart en också, för jag undrade om nån ville byta tjänster med mig. Klantigt av mig.

• iregnet2010

hmm... jag tror helt enkelt att de bara missförstod erbjudandet som att det var en fotograf som anmälde sina tjänster. BT MÅSTE ta bort reklam-inlägg från forumet. Annars riskerar BT att bli anmälda för otillbörlig marknadsföring. Men just i det här fallet blev det en felbedömning bara... ingen idé att bli så upprörd. Hade den som tog bort inlägget verkligen fattat att det var "en brud till en annan brud" så hade de säkert gjort en annan bedömning.

//C

• VincitOmnia

Man ska väl hellre fria än fälla?!?

Då ska de väl kolla upp om personen i fråga tar betalt innan de tar bort inlägget...

/Johan

Svar på tråden Helt sjuka regler ni har!!!