Inlägg från: lillalyckan |Visa alla inlägg
  • lillalyckan

bali , hjälp!

Oh vad spännande! Grattis
    När ni kommer hem så måste du uppdatera hur det var för nu har vi också bokat bröllopsresa till Bali! Vi börjar med en vecka i Nusa Dua för lite lyx och avslappning och sen avslutar vi med 10 dagar i Kuta.

Berri skrev 2010-04-02 20:47:44 följande:
    Tack för alla era tips !! Imorgon gäller det !! Imorgon gifter vi oss och sen är det bali !! :D
  • lillalyckan

Härligt, jag ville också göra det först men min blivande är för rastlös. Så det blev en kompromiss vart ska ni bo på för hotell?

Superstarfia skrev 2010-04-07 10:46:49 följande:
    Vi har också bokat våran Resa till Bali, vi kör 14 dagar i Nusa Dua för ren lyx.. :)
  • lillalyckan

Där ska vi också bo hittade hotellet genom Apollos hemsida och tänkte boka där genom men eftersom min karl ville till Kuta också så bokade vi själva istället. Annars gillar jag charter, är vääldigt bekväm av mig

• lillalyckan

Vi åker i december, 15e och är borta över jul och nyår

• lillalyckan

Vi läste lite här www.hotellasien.se/klimat_asien.php och tycker väl inte att regnperioden låter så farlig. Det är ju inte direkt som när det regnar hos oss här hemma... Vi åker i december och hade problem att hitta hotell som inte var fullbokade så särskilt farligt kan det inte vara om så många åker då tänker vi.

Svar på tråden bali , hjälp!