I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Hm, blompojkens intresse för att ordna med kalas har varit tämligen svalt, så det har uteblivit hittills. Man MÅSTE ju faktiskt inte ha kalas varje år ifall man nu inte är så sugen. Vi får se. Kanske kommer han på att han vill fira lite framöver. Lilla Os hade blivit lite väl vintrigt insåg vi då snödjupet på tomten blev alldeles väldigt och svårt att leka i. Det får bli något annat.
Jag har ju inga direkta biverkningar än så jag är glad. Tycker bara läkarens nonchalanta försäkran om att det minsann inte finns några är konstig. Både när man läser bipacksedeln OCH när man tänker på vad mnann egentligen utsätter kroppen för med dessa hormonbombningar. Alla vet vi ju hur man kan må bara runt mens, och då är det ju en piss i nilen jämfört med de här doserna. Och "klimakteriekärring" har väl uppkommit som fenomen av en orsak antar jag. Vore väl närmast konstigt om man INTE påverkades känslomässigt...
Till trådkompisen är det förresten sådär en 16 mil. Man kommer nog rätt nära dig ifall jag tänker efter lite.