I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Graaaaattiiiiis på födelsedagen Villemoa! Hipp hipp hurra! En stor bukett tulpaner i regnbågens alla färger räcker jag dig på din stora dag! Kram!
Graaaaattiiiiis på födelsedagen Villemoa! Hipp hipp hurra! En stor bukett tulpaner i regnbågens alla färger räcker jag dig på din stora dag! Kram!
Glömde ju säg grattis till blompojken till vinsten!
Mmmm... Stjerneskud! Mums!
Sik- ingen aning!
Åh, inboxa gärna mig också, fru sy!
Kan tyvärr inte komma med på träff i morgon tjejer, näsa gång!
Min lilla rullarunttjej ropar! Puss!
Visst är det det Sonja!
Åh, lilla fina embryo- nu hänger du fast! Det är så nervpirrande att man blir tokig!
Idag ska vi ha sushi.... Mmmm...
Pimpade min kvast igår så jag är klar att flyga i morgon!
När jag jobbade som hemsamarit i Köpenhamn, skulle jag smöra smörebröd till de gamle varje dag. Det var en konst, fick en del komentater om att man faktiskt har sky på leverpastejen och inte på skinkan- får ska det vara sommarsallad. jag gjorde att de fick uppleva något nytt! (men inte säkert bättre )
kan inte se filen blomman
Ja öl och en lille en!
E skickar blöta tackpussar rill er alllihop!
skrålar "Hey sister, soul sister" med kvasten mellan benen!
Förresten blommis, kom precis ihåg att de där låååånga toalettbesöken och körande mage var ett av mina plussymtom... *låter bli att stoppa huvudet i sanden, utan ställer mig brevid blommis och tar tag i armen och sjunger maaaaarmeeelaaaad!!!!!*
Jepp blommis, precis så var det...
Ja, ninnis och nästan startat ett tryckföretag *kram*
lanovia: jepp! Kommer!
Bruttan: mysigt det låter hemma hoss er! Kanske man borde satsa på ett fotbollslag i alla fall...