I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
www.tasteline.com/recept/Silviakaka
Det här gjorde vi, men dubbel sats i en långpanna.
Godmorgon flickor och kram på er!
Här har jag börjat med ett lätt irritationsutbrott på de flesta i min närhet här på jobbet. Känns skönt
Och nu är det lunch!
Lanovia; trötthet kan göra vem som helst till ett monster. Särskilt min karl.
Ninnis: supermysigt du ska få det i kväll och i helgen. Skönt att granskningen är färdig
Daa; vad bra att du o maken fick qualitytime.
fru Sy: bra att ni i alla fall kommunicerar lite grann du och kollegan.
Villemoa; kramis på dig. Hoppas du får vila nu och snart börjar må lite bättre. *lider med dig, been there*
Såklart det var befogat med lite skarp ton till kollegor som tjafsar. Jag är tålmodig som f-n, men till en viss gräns.
Småbarnsfasoner accepterar jag icket. Särskilt inte på en arbetsplats. "Det var inte jag, det var han som gjorde fel" "Det är inte mitt bord, det är hans" osv. i all evinnerlighet... I hate it.
Tillslut fräste jag: "Jag gör det själv då (rättar till felet), fastän det definitivt INTE är min uppgift. För jag har nämligen inte tid att vänta i månader på att ni tjafsar om vem som gjort fel och vem som gör vad. Jag skiter fullkomligen i vem som gjort fel, jag vill bara att det blir rätt så att vi kan få in betalning för fakturan nån gång" Och marscherade ut därifrån.
Mina tummar är BLÅ av all tumhållning för EA och Blommis.