Hej tjejer!
Daa, vad BRA att du har tagit kontakten med kuratorn! Så skönt att det känns bra och att hon anser dig vara normal (det kunde vi ha talat om för dig annars) Skämt och sido, jag är så glad för din skull att det går åt rätt håll. Kram!
Blommis, jag hade nog kunnat strypa en läkare som inte håller med om att ALLT i denna karusell kan ge biverkningar, både psykiska och fysiska. Framför allt diverse medikamenter, men bara pressen, stressen, väntan och oron helt utan medikamenter kan få vem som helst att börja gråta. Minns hur jag blev av Pergotime, började storgråta i bilen, i sängen osv...
Jenny, det är inte ett dugg konstigt att gråten överrumplar en ibland (been there, dine that, bought the t-shirt). Skönt att du får träffa gyn igen, hoppas det känns bättre idag!
Lanovia, hur går det med Ellens mage? Har inte så mycket råd att ge, men Ingis mfl verkar ha vettiga tips och råd. Har ni fått sova mer inatt?
Blommis igen, vad kul att helgen hos BT-vännen var lyckad! Fantastiskt att man kan få så härliga vänner på ett internetforum
Sonja, hur går det med muppchefen?