I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Ninnis, har du killarna hemma hela påsken nu
Ninnis, har du killarna hemma hela påsken nu
Godmorgon
Ninnis skönt att knät höll *pustar ut*
Men cirkelgym... Nä, gör en Sonja du
Fjällis, på tal om djupfryst och att inte åldras:
När jag och min man var i St. Petersburg för drygt två år sedan så var jag på en salong och fick massage. I slutet, när det var färdigt och maken kom in i rummet och skulle betala, så frågade massösen hur gammal jag var (hon hade ju hört att jag har två barn, att vi bor i norra Svergie osv, bla-bla-bla-bla-bla-bla) När jag berättade det så sa hon (förstås bara fjäsk men ändå) "Nä men åh, det hade jag aldrig kunnat tro, du ser MYCKET yngre ut. Väldigt välbevarad". Då säger maken: "Tror väl fan det, vi bor ju i en frysbox!"
Hej! Nu har jag varit och hejjat fram Lilla K i skidspåret. Dagis hade årets traditionella skidlopp och min skrutta är inte tävlingsmänniska (till skillnad mot storasyster som är _väldigt_ mycket tävlingsmänniska) så hon åkte lugnt och sansat och sjöng "Sexbomb, sexbomb, you're my sexbomb" hela vägen. Stannade till ibland och dansade lite, vickade på rumpan osv. Fröknarna skrattade så tårarna trillade, de hade haft underhållning hela vägen
Och så försvann resten av inlägget
Daa, hur mår du idag
Everybody hurts var en av mina gråtlåtar. Nu för tiden är det en sån där låt som jag torkar bort tårarna till, sträcker på mig och reser mig upp och hämtar styrka ur.
Underbar låt och sångare!
Föressten så har vi inte bokat Levi ännu. Vi avvaktar och ser vad som finns när det väl är dags. Maken ville bo närmare där våra bekanta ska bo, på andra sidan fjället. Men där är dyrare.
Men kanske vi kan få nåt sista minuten pris...
Påsk har vi heller inget inbokat. Känns konstigt. Men vi åker nog över dagen åt nåt håll... Dundret, Kåbdalis eller nåt.