I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Hoppas halsontet ger med sig och inte blir något värre.
Hoppas halsontet ger med sig och inte blir något värre.
Hmm lite amningshjärna får jag väl erkänna i det här fallet. Men hade nog bara varit en tidsfråga innan jag förvirrat hade frågat igen.
Vad skönt att allt ser bra ut med grodan. Oj 3 järnisar då har du att knapra.
Ungefär 12 april, det innebär noga räknat 1 månad kvar. Wiii snart så!!!
Hur iviriga är dina döttrar nu??
Vi har varit hos BVC idag, lilla klumpen väger nu 4270g, nästan 1 kg mer än när hon föddes. Hon börjar bli tung
Också har hon växt 5cm. Det går verkligen fort. Växa 5cm på 5 veckor, inte konstigt att de äter mycket de små liven.
Appropå gravid och amningshjärna; jag fick ett hemskt uppvaknande här om dagen. Råkade upptäcka min egna kropp och herregud likheten med apa var slående. Var nog månader sedan jag ens orkade bry mig...
Bena var håriga som tusan, bikinilinjen skall vi inte prata om och ögonbrynen-vaddå ögonbryn de har ju växt ihop med håret. (ok viss överdrift)
Nu är inte jag den som rakar mig och noppar stup i kvarten så ni kan ju bara ana hur illa det var när jag reagerade.
*kramar Blommis* Har inget vettigt att komma med min trötthet dimmar hjärnan men kramar har jag i mängder!
Maken eller inte jag är imponerad ändå.
Fru E skrev 2010-03-08 14:16:58 följande:
Ja just det ja BT paus skrev Blommis om. jag blev så förfärad att jag bara förträngde det.
Men självklart är det som Ninnis skriver, behöver du så står vi ut och väntar troget.
Sexlust??
Hur skall man någonsin våga igen. Känns som det sista som passerade det hålet var Ellen och hon mörbultade så det räcker.
Är lite smått livrädd inför besöket hos BM då hon skall dit och kolla så allt ser bra ut. Ajajajaj.