I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Sveper raskt en alkoholfri öl och sällar mig till gänget!
Fy fan vilken dag!!!
Dolly Parton har inte en chans mot mig!! Maken dregglar då han ser mig utan BH...
men han får FAN inte röra för de gör ont!!!!!!
Alltså kan jag numera snart dränka Grodan i mjölk.. och har feber och är trött,
DÅ ringer BB och har order från barnläkaren att vi ska till Vilhelmina och ta ett nytt billirubinprov! Jamen jippie... 26 mil för ett litet stick i handen( som jag för övrigt inte kan se, det sköter maken..)
Klämde i mig alvedon, packade in jättetuttarna i tröja, kofta, sjal och jacka, ut med lilla vild och Grodan, förbi skolan och plocka upp mellansyster och ner till provtagning...
Klart på 5 minuter grodan sa visst inte ens pip!
Åt pizza medans Grodan sov och sen skulle maken och barnen handla medans jag matade Grodan... då gick allt åt helvete!
Hon ville inte vakna, brösten sprängde, blev jättenojjig över att hon var för slö och
och försökte förtvilat väcka henne medans det rann mjölk ur ena bröstet..
Maken kommer tillbaka och jag börjar förstås asgrina...
Jävla helvetes skit att man ska behöva fara runt värsta bluesdagen!!
Jag vet att det är för Grodans skull men det var så jobbigt!!
Dessutom är hon inte speciellt gul..
Tillslut tog hon ena bröstet, sen var maken grym och bytte på henne med kalla händer, gissa vem som vakna till Åt andra bröset och sov som en gris hem...
Nu har hon ätit igen, jag vill sova men maken är och jobbar och jag är ensam med barnen...äääck!!
Gissa varför jag hänger här!!
Nu väntar vi på att morfar och äldsta dottern sak komma från ridningen,
sen är det fredagsmyyyyys
Förlossningsberättelse kommer...när jag hinner och orkar och inte skriver av mig en massa annan skit
Kram till er alla!
Jo förresten, projektnamn just nu är: Tilde, Ebba, Alma eller Signe...
Får se vad det är imorgon..