I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Blommis, VÅGA inte ta en BT-paus nu!
Blommis, VÅGA inte ta en BT-paus nu!
Ajajajaj...
lanovia 08 skrev 2010-03-08 14:28:10 följande:
Blommis, vad härligt att det känns lite bättre! Nu händer det ju äntligen någonting i all denna sega väntan. ÅÅHHH vad jag hoppas att detta är the shit för er!
Kram på dig Ingis! Lycka till på babysimmet Följer maken med?
Nu ska jag köra och möta upp maken i sängaffären
Haha, det kunde kanske missförstås
Vi beställde faktiskt nya sängar igår. Vår 10 år gamla IKEA-säng är nedluggen som ett "U", vilket åsamkar maken ryggont. Nu ska vi ha en ny fin säng i vårt nya fina sovrum på övervåningen
Nu möte!
Nää... De åkte i morse och kommer hem nästa torsdag
Men idag ska jag träna, imorgon och på torsdag ska jag på två olika tjejmiddagar, i helgen kommer lillasyster (vi ska bla. på Kent-konsert) och vips är det torsdag! Eller nåt...
lanovia 08 skrev 2010-03-09 09:45:22 följande:
Hinner varken läsa eller kommentera ordentligt, har massor på jobbet för tillfället, vilket är kul. Kraaaaaam på er!
EA, jag förstår att det är en massa tankar i olika riktningar. Jag hoppas och tror innerligt att detta kommer att funka för er! Blir det äggplock imorgon? *spännande*
Det går faktiskt ganska bra med det positiva tänkandet. Jag har i stort sett lyckats med föresatsen att fokusera på det braiga och glädjas åt nuet. Självklart är det inte rosenrött hela tiden, men jag märker stor skillnad i min sinnestämning. Det där "kontraktet" med mig själv var nog bättre än jag trodde från början
*håller tummarna så de blir blå för EAs ägg*