I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Snart ska Anja köra igen. Ofattbart starkt av henne att försöka och lyckas så bra efter gårdagens krasch. *grymt imponerad*
Snart ska Anja köra igen. Ofattbart starkt av henne att försöka och lyckas så bra efter gårdagens krasch. *grymt imponerad*
Dagen har ändå gått ganska bra, tack. Tror det var alvedonen som gjorde det. Ska känna efter imorgon om det är någon idé att gå till jobbet. Alltid svårt med gränsdragningen, tycker jag.
lanovia 08 skrev 2010-02-18 15:51:04 följande:
*kramar om inför det som väntar*
Hej på er.
Min förkylning brakar iväg och nu tycker chefen att jag ska åka hem.
Visst katten, måste ju starta motorvärmaren! *tar mig för pannan*
Men först mat. Eller motorvärmaren först. Eller...
Ninnis, om du undrar ifall min make och jag haft sex, så går det bra att fråga rätt ut.
(men ja, det finns en mikroskopisk chans . Och det ska vi inte prata om, för som mina tuttar beter sig kan man mycket väl tro att det är bebis på gång och jag vill inte ha några griller i huvudet )
Oj. Har jag missat att hylla Anja Pärsson?
Helt otroligt hur man kan komma igen mentalt så snabbt och åka hårt i samma backe som man dagen innan kunde ha slagit ihjäl sig i. Jag hade nog hyllat henne även om hon inte tagit bronset, för prestationen hade varit beundransvärd ändå.
Precis. Förståeligt att hon ville åka snart igen, men att ge järnet sådär!
*lyssnar till motorvärmarens susande (fast bara i fantasin)*
Jag är också skyldig den människan ett tack.
Däremot är jag lite sur på den människa som bestämde vilka storlekar som ska finnas...