I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Hihi...Muuuuh
Kram Kram
Hihi...Muuuuh
Kram Kram
Ja, det känns faktiskt som att man lite kontroll nu. Men bara lite
Tack!
Det känns faktiskt bra. Har nog växt ett nummer i mamarollen
lanovia 08 skrev 2010-04-13 13:21:30 följande:
Nja, han skrek rätt mycket i början eftersom han var så hungrig. Men nu funkar det bättre.
lanovia 08 skrev 2010-04-13 15:20:01 följande:
Spännande Bruttan. Håller tummarna för bebis idag.
Leksi:
Ja, man får ta det som det kommer. Svårt att veta i förväg och BM berättar för en (förhoppningsvis din med) vad och när man kan prova de olika smärtlindringsmetoderna.
Jag ville egentligen ha TENS framför kvaddlarna, men det skulle man tydligen ha med sig själv!? Liten miss från barnmorskan eller så missförstod jag.
Jag rekommenderar iaf epiduralen, även om jag vet att det kan minska värkarna, så var det så otroligt skönt.
Tyckte även det var skönt att sitta på en pilatesboll och ta lustgasen.
Var och vägde B idag igen och han har gått upp 200 gram på 2 dagar! Så nu ligger han 5 gram över den vikten han hade när han lämnade sjukhuset. *stolt*
Blommis:
Ja det är ett väligt gulligt namn. Har gillat det länge och var typ det enda förslaget jag kunde tänka mig.
det är ju lite ovant..men går bättre o bättre
Fru E skrev 2010-04-14 10:28:20 följande:
Tråkigt med makens morbror Hvidis! Blir så himla tomt.
Litet egoinlägg
Skall snart på en liten shoppingrunda på egen hand på en heeel vecka . Skall byta lite bebiskläder och köpa amningsbh:ar = *puff* sa det bara
Har gått ner 22 cm i midjan o ner 9 kilo på en vecka. Bara 4 kvar till inskrivningsvikten
Men sen skall jag ner 4 till för att nå min trivselvikt.
Mindre viktiga saker men blir så glad att det går så snabbt för livet efter graviditeten är något ja nojat för.
Tjofling
Grattis till plusset Helosise!!!