I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Fru Sy: hur känns det idag?
Fru Sy: hur känns det idag?
Bruttan: "gravid gipsad flodhäst i ett kassaskåp"? Jobbigt att du känner dig på det viset, men uttrycket...
Du är så go'.
Ajdå.
Dessbättre kände jag inte igen någon
Maken skrattade också högt. Han behövde inte se klippet för att tycka att det var roligt.
På tal om gräva och skotta:
Snö. Det räcker nu. Det är inte roligt längre.
Snön får gärna vara kvar ett tag till, men nu behövs det inte mer. Inte_mer_snö_nu.
*riktigt huvva less på att köra i snörök*
Spännande.
Jag tänkte börja spåna på hur vår nya rabatt ska göras, men det är så svårt att föreställa sig när trädgården ser ut som den gör nu.
Här har indianerna dansat in. Det är verkligen ingen stor sak, inte efter ett enda litet sketet försök, som dessutom var halvhjärtat.
Försöker just nu hitta tillbaka till inställningen jag hade tills... i förrgår? Dagen innan dess? Att resultatet inte var så viktigt den här månaden. Att det viktiga var att vi hade vågat språnget att köra oskyddat. För bara en månad sedan var jag beredd att sparka maken ur sängen om han föreslagit oskyddat. Alltså är det en stor sak att vi vågade. Och dessutom kände oss ganska bekväma med det. *positivt tänkande positivt tänkande*
Pratade nyss med en arbetskamrat som har stora bekymmer med sin tonårsson och för en stund kände jag att våra bekymmer egentligen är ganska små och vi kanske ändå ska satsa på akvariefiskar istället för barn.
Men ändå... ur djupet av livmodern, rätt genom hjärtat och ut i sinnet och runt tankarna, går ett ylande av sorg: det är inte såhär det ska vara. Det var inte såhär det skulle bli när vi fick det underbara plusset i december.
Men det är såhär det är.
Jag räknar med att förnuftet har tagit över om några timmar och då blir allt som vanligt igen. Lite besvikelsehantering, men inget värre. Fram till dess bryter jag ihop inombords en smula.
Ös, Bruttan, ös!
*kramar*
Åh! Choklad! *mumsar belåtet*
Hihi.
lanovia 08 skrev 2010-03-19 23:53:15 följande:
lanovia: hur går det med lillan och magen?