I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-tongue-out.gif)
Snart skall jag lägga E i vagnen och akriver hunden med dummie så hon får använda sin hjärna lite hon är rätt uttråkad nu.
Hoppas lillskruttan vill sova lite i vagnen också så kan jag hinna röja lite i trädgården. Där ser det ut som en soptipp nu, mycket skit hamnade där under badrumsrenoveringen sedan kom snön... sedan försvann snön och det som göms i snö kommer fram i tö...
Har helt glömt att kommentera Blommis mage. Jag går här och är väldigt spänd på vad den betyder.
nej inte än. Kanske ligger ute i vår privata soptipp får se när jag röjer där.
Ja!! till mig med, jag har ju aldrig sett Fru Bygg. och er andra vill jag se bara för att ni är så bäst!
*kramar om*
låter som en plan.
Nu måste jag ta mig ut.
Är hemma nu igen men maken har semester och vi pysslar och sysselsätter oss med huset och Ellen, alltså har jag inte mycket tid här just nu. Skall läsa ikapp någon dag hoppas jag.
Men såg ju Blommis inlägg så jag skickar miljoners kramar till dig. Eländes j-la skit!
*kramar*
*kramar Blommis*
skit att det inte ville sig denna gång. Jag vet att du inte vill tänka på nästa gång med en gång, skönt ialla fall att ni inte behöver ta ivf beslutet med en gång utan kan återuppliva eskimån först.
*gillrar en indianfälla som alla indianer få ramla ner i efter nästa besök*