I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Det hade varit super! Om det funkar för Ingis alltså? Och Hvidis? Någon mer?
Fru E skrev 2010-03-29 12:15:07 följande:
Det hade varit super! Om det funkar för Ingis alltså? Och Hvidis? Någon mer?
Fru E skrev 2010-03-29 12:15:07 följande:
Självklart! Nu vet jag ju iofs inte än om Ingis kan...
Sonja, det är inte lathet, det är klokhet! Jag har alltid fått lära mig att just halsont ska man absolut inte träna med. Bra beslut att skippa träningen, alltså
Levi låter härligt, hoppas ingen hinner före!
Blommis, usch för att frysa inomhus! Hoppas du och Blompojken får en mysig lässtund
I övrigt har jag fått skitont i mitt friska knä. Det andra knät saknar både menisk och korsband så det brukar göra ont med jämna mellanrum, men det andra ska helst hålla sig friskt... Började göra ont igår på hunduppvisningen, man kan ju undra hur man lyckas skada knät under en hunduppvisning i ett ridhus... Ålderstecken?
*hämtar kaffe*
Dessutom har jag moffat inte mindre än fem chokladpraliner ur den fina Anthon Berg-asken som stod på mitt skrivbord i morse...
Tyvärr känns det som det är menisken som gör ont, jag vill helst inte ha två knän utan menisk
Jaja, jag har smört på Voltaren och går med knäskydd/bandage så det blir säkert bra. Hoppas jag kan rida ikväll.
Fast jag vill minnas att ortopeden var ruggigt snygg när jag var där sist, det är ju lite tröst om jag nu måste undersöka det
Ja, de kommer hem på torsdag kväll och är hemma till tisdag morgon