I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Ställer också mig i ringen och kramar om alla och sjunger med!
Ställer också mig i ringen och kramar om alla och sjunger med!
Mysigt med massa gos! Ska bli så skoj att se våra tre tjejer busa tillsammans!
Mums med paj!
Jobbigt med magsjuka Ingis! Skönt att dopet gick bra ändå! Härligt med söndagsmys igår!
Lanovia, du är verkligen inte en värdelös mamma! Känner igen allt som du går igenom! DEt är inte alls fel att ge nappen, det är ju bättre att de äter när de är hungriga, sen funkar ju nappen utmärkt som tröst. Ellen har ju fortfarande dig att gosa med även om hon har napp. Ella började med napp efter två veckor tror jag och det var underbart skönt att kunna ge henne den.
Daa, jobbigt beslut att fatta. Prata igenom det med maken, så kommer ni fram till det "rätta" beslutet. Håller tummarna redan nu ifall att!
Kom också på mig själv imorse sjunga in the djungel och tänkte vad har jag fått den ifrån.... Just det, ja DAA!
Det förstår jag! Det är alltid svårt att fatta beslut när det är så mkt känslor inblandade. Håller alla tummar iallafall! Och kom ihåg Anja, inget är omjöligt!
Här var det inte många aktiva idag...
Jag sitter och skriver lite dagbok på internet om Ella. Ska försöka dokumentera lite om dagarna om hennes utveckling. Kan vara roligt att ha när hon blir äldre, nästan som en blogg.
Hur mår du idag?