I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Skriver under och ger Blommis en superstor kram
Skriver under och ger Blommis en superstor kram
Smart!
Allt bra annars?
Det hörs att du varit på Ullared ialla fall: trångt, instensivt och mycket shoppat.
Mysigt med en bästishelg.
Ikväll skall vi vara barnvakter till mina brorsbarn. Undrar om det är efter idag vi kommer skriva på ett kontrakt om att aldrig skaffa fler barn??
Trebarn och den ena nyvaccinerad, bara hoppas hon inte reagerar för mycket på vaccinet.
Då väntar vi och ser vad som händer i veckan.
Nej vaccineringen är om en timmer så nu måste jag stänga av datorn mata busungen och ge mig iväg. *andas lugnt och försöker intala mig att det inte är någon fara*
Hurra hurra! Vad roligt! Grattis Leksi, sonen och maken!
Vaccineringen gick bra. Visst skrek hon av sprutorna men det gick snart över och jag fixade det också utan att börja gråta eller behöva gå därifrån. Hade fullt upp med att förvilla E så hon skulle tänka på annat. Hon blev inte så påverkat heller. Märktes mest när hon sov att hon grät en del i sömnen. Som vaken var hon lite kinkigare men inte så farligt.
Barnvaktandet gick också bra. Efter som E inte blev så jobbigt gick det ju lättare. Barnen höll igång ett tag, lekte och busade. Märks att det är kul att komma hit och hitta nya saker att leka med. Sedan blev det TV, nedvarvning och kvällsmat. Tror de somnade gott i bilen hem.
Maken och jag konstaterade att det där med 3 barn klarade vi ju bra och skrev inte på något kontrakt om att inte skaffa fler barn. Snarare tvärtom.
Daa blev det aerobic igår?
Hur är det med Fru Bygg idag?
Sonja visst finns det fördel med dåligt väder ibland så man kan få slappa med gott samvete. Blir inte riktigt samma känsla när det är ljust och solen skiner på utsidan.