I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Nu är vi hemma igen efter mötet med arkitekten. Idag kändes det faktiskt bättre. Inte till en början, men det verkade som han fattade att det inte går att köra över mig. Vill man ha igenom en idé så är det smart att gå via mig, för det räcker inte att få med mannen på det. Sen blev jag lite irriterad på mannen för att han säger en sak hemma men sedan när vi sitter där så tycker han inte likadant längre, men det fick han höra... så även det blev bättre efter en liten stund. Det hjälper ju knappast att vi pratar ihop oss innan om inte mannen står på sig för det sen, då är det ju bara jag som låter som en häxa
Härligt med fredag och fredagsmys, det ska vi oxå ha lite senare börjar till "Så ska det låta" Nu skall jag fortsätta rita mönster till balklänningen så jag har helgen ledig för att jobba i ladan sen.
Blommis: Jobbigt med mensverk, *värmer vetekudden du fick innan*
Lanovia: Härligt med lite mer sömn i natt, hoppas er lilla prinsessa vill sova även natten som kommer!
Ninnis: Så dina killar kommer hem ikväll igen, ha det riktigt mysigt!!
Sonja: Vad söt din dotter verkar när du beskriver henne. Ni får ta och sjunga fredagsmyyyyyyyyyyys nu i eftermiddag/kväll så ni får in känslan