I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Fru E skrev 2010-02-25 14:38:13 följande:
Sonja: *kramar om* Det var nog inte så farlig utskällning som du känner nu....
Kan bara dela med mig av en av mina systerdöttrars härliga kommentarer....
Syrran var tokarg på minstingen, ung i T´s ålder.....läser o förmanar o bannar henne lite....helt plötsligt så säger tösen:
-Oj förlåt mamma....vad sa du? *tittandes med stora ögon på mamman* Hon hade HELT slutat lyssna....gissa om syrran blev matt i knäna....hahahahahaha
Jenny: Det är hemskt när ens fyrbenta är dåliga...*kramar om*
*håller tummen för en vanlig ofarlig cysta*
Våran skogis har gått ner från mastig tungviktare till flugvikt nu pga flytt mm....men jag tror att jag fått honom att börja äta igen *håller tummen*
Fru E skrev 2010-02-25 14:58:29 följande:
*kutar vidare o slevar i lilloppan mat*
MASSA KRAMAR till Ninnis, Blommis, Sonja, Jenny, Fru E o alla andra som vill ha kramar osså!
*tokfrallan stämplar ut*
Börjar med STOOOOOOOOOOOR KRAM till Daa o Jenny!
Lanovia: man blir lite chockad ibland hur bra ens pyre kan lösa situationerna åt en!
O se sin mage... Myser osså!
Ninnis: Vilken härlig helg ni haft! Essingeleden låter inte som ett superskoj ställe attt sitta fast på.... Inga nya härliga kommentarer från gudsonen?
Hvidis: Jaaaa visst luktar solen!!! GOOOOOTT!! Hoppas ni inte blåste bort vid havet!
Jodå...det gick bra hos pappa! Kanske ska skylla på bedövningen...var hos tandläkaren o fick ett hål lagat precis innan vi åkte till pappa....rejäl bedövning!
Men det gick jättebra! Busan förde låda o bankade loss på allt o morfar hade en härlig stund med loppan i knäet! Tog MASSOR av foton!
I övrigt har helgen gått i flitens tecken...nu har vi kröningslister, ljusrampslister i både tvättstuga o kök, knoppar på vitrinskåpen, dörrfoder på en dörr, drickabackslåda har monterats....några skafferilådor har flyttats runt, jag har storstädat i huset o lagat mat o bjudit svärisarna o svågern o svägerskan.
Så idag tänkt jag slappa med busan lite!
Babysimsfrågan löste sig förresten....en av mammorna i föräldragruppen går på samma simskola, fast på en annan dag o på förmiddagen, så vi ska se om vi kan byta tid t nästa kurs så ska jag o busan fortsätta bada!!
Maken såg liiiiite ledsen ut när jag sa att jag hade löst det så bra! Tror han skäms lite o gärna eg vill vara med...men så här får det se ut nu!