I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Du är för härlig!
Jag måste nog leta fram min gamla inspelning av Glenn Killing, den är underbar!
Du är för härlig!
Jag måste nog leta fram min gamla inspelning av Glenn Killing, den är underbar!
Ja, det är faktiskt det
Haha, ja det är kanske bäst att sluta
att vi slutar, heter det nog.
Ha en fin eftermiddag, finDaa! Glöm inte andas
Var är Ingis förresten? Hoho, gumman?
FÖRLÅT, andbeyond! *inboxar på en gång*
EA, jag håller tummarna hårthårthårt för att de får ut en massa finfina ägg!
Sonja igen, ni hade ungefär dubbelt så många grader som vi igår...
Oh vad det värmer att höra om era duktiga barns utvecklingssamtal! Fast det är ju inte så konstigt med så underbara mammor...
Vi har haft makens pappa på besök. Trots tråkigt väder blev det grillning och långpromenad (jag & vovven). Idag jobbar jag men jag planerar att gå hem lite tidigare. I eftermiddag kör vi till stugan där mina föräldrar befinner sig, där stannar vi till imorgon. Sedan kör vi hem och inväntar besök av gudsonen med familj, de bjuder på födelsedagsmiddag hemma hos oss och står således för maten. Så lyxigt!
Jag med! Ja vad hände med maskeraden?
Kom just på att jag såg det magiska ordet smörgåstårta för andra gången den här veckan... *dregglar*
Hej tjejer!
*vinkar till smygläsaren*
Hinner inte riktigt skriva idag, men en stor KRAM till Leksi hinner jag självklart med. Kram! <`=== ===´>
Sonja, visst blir det bättre! Det är det som är det fiffiga med kondition, den blir märkbart bättre ju mer man tränar. Du är duktig, heja dig!
Förlåt, men du är ju för härlig!
*greppar alla händer och joinar ringen*
EA, måste ju gratta till den fina skörden här också. Hur har det gått idag? Var det klockan 12.30 ni skulle få tillbaks guldembryot? *håller tummarna hårt*
Undrar också var Ingis är? Är något på tok, gumman?
*kommer på att ni andra kanske håller till i nya tråden och skyndar mig dit*