I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
lanovia 08 skrev 2010-04-13 20:57:20 följande:
Fru sy skrev 2010-04-14 10:03:03 följande:
Stor kram till Ninnis. Det är ovanligt tyst från dig just nu så jag misstänker att du behöver en varm kram! Var det idag killarna skulle komma hem?
Apropå namnet Benjamin så är det en av mina favoriter också, men min man säger bara att det inte går eftersom Björn Gustafssons ungdomsreporter i Morgonsoffan hette så...
Rätt kul faktiskt...
Inga nyheter från Bruttan??
Jag har gjort en hallon-cheesecake till tjejmiddag ikväll så alla som vill provsmaka - var så goda! *bjuder runt*
Heej Bruttan!
Vad kul att höra ifrån dig! Så spännande det är nu!
Skönt att du inte har några bakterier men jag hoppas för er skull att förlossningen sätter lite fart snart!
Här är det lugnt lugnt lugnt... Fast jag har skitont i bäckenet. Det blir verkligen värre för varje dag nu och kommer det fortsätta så här kommer jag behöva rullstol snart. Idag var vi och handlade på Coop och efter det kan jag knappt gå.
Hej Fru Sy!
Ja visst är det härligt med våren!! Vad kul att ni hade en så bra helg i Göteborg, hoppas din kompis passade på att smitta dig med massa gravid-baciller nu!
Vad duktiga ni är i trädgården Blommis! Visst är det ett evighetsjobb men väldigt givande också. Allt ni gör kommer ju bara göra det bättre! Lät hemskt mysigt med korvgrillning nere vid ån. Varför vill man frivilligt gå upp klockan 5 en helg?!
Bruttan - menar du att det tar tre månader efter förlossningen innan bäckenet är stabilt igen?! OMG - det trodde jag faktiskt inte! Jobbigt... Men jag slår vad om att er groda kommer före vår!! Är ni fortfarande kvar på sjukhuset? Hur ser planen ut nu?
Idag har vi varit och ätit smörgåstårta & kladdkaka (yummie!) hos min mamma som fyller år. Och eftersom klockan snart är 19 och ingenting har hänt här kan vi väl härmed tämligen säkert konstatera att hon får behålla sin födelsedag för sig själv.