Daa skrev 2010-03-07 10:59:32 följande:
Ingis, ska helt ärligt erkänna att jag tvivlade när jag läste de där inläggen, för det jag såg var ett "inte för att vi vill såra eller förringa, men SKÄRP DIG, så farligt är det väl inte".Ungefär lika uppmuntrande som att få höra "Slappna aaav, så ska du se att du blir gravid" om man är orolig för att man försökt länge utan resultat. Så jag hoppas att du kan förstå min reaktion. Säger du att ingen vill förringa, så tror jag på det. Men det ändrar inte hur jag uppfattar inläggen, även om jag har läst dem igen i ljuset från det du just skrev.
Jag har perspektiv, jag tänker positivt så gott det går och jag har klurat på vad tusan det kan komma för gott ur det här. Det har jag sedan länge räknat ut på egen hand. Däremot tänker jag inte skämmas över att jag hamnar i svackor, för det får man göra.
Du är stark, Daa. Starkare än vad du eg tror om dig själv tror jag.
Klart man tolkar sånt man läser o hör efter hur man mår, misstänkte lite att du skulle kunna ta inläggen lite negativt, vilket vi verkligen förstår, kände därför att det var viktigt att i klartext skriva att det inte på ngt sätt nedvärderar eller förringar dina känslor, upplevelser o sorg.
Det är så lätt att skriva här i cybern....men man får inte alltid med tonläget o det kan uppfattas på ett helt annat sätt än vad det var tänkt.
*KRAMAR MASSOR*