Kryssning?
Vi har bokat flyg till Miami, stannar där några dagar innan vi åker iväg på kryssning med RCCL till Haiti, Grand Cayman, Jamaica och Mexico. Sju nätters kryssning med all inclusive, ska bli kul!
Vi har bokat flyg till Miami, stannar där några dagar innan vi åker iväg på kryssning med RCCL till Haiti, Grand Cayman, Jamaica och Mexico. Sju nätters kryssning med all inclusive, ska bli kul!
båten äker den 23e maj. Vi tog en junior suite med balkong och jag bokade flyg + 4 nätter på 4 sjärnigt hotell i Miami. Själva kryssningen blev 22 000 kr (med skatt och förhandsbetalda dricks) för två och med hotell och flyg blev det sammanlagt ca 35 000 kr.
Ni som redan åkt eller kommer att åka med Royal, har ni förhandsbeställt nånting? Wine-package, Romance-package eller utfärder o sånt?
Jo flygbiljetterna var kring samma pris som FruMe hittat, fast Helsingfors-Paris-Miami, hotellet var billigt, hittade ett bra erbjudande. Dessutom bor jag i Finland och dollarn är väldigt billig jämfört med euron nu.
jag har ju inga egna erfarenheter ännu men kolla cruisecritic.com där har jag kollat vad folk tycker om turerna. när ska ni åka molntussen? med Liberty?
Det är lite svårt att hitta på cruisecritic till en början tycker jag, men har gjort så att jag googlat t ex excursion Cozumel o då hittar google rätta trådarna på cruisecritic.
Jag tror inte att orkansäsongen är nåt problem. Dessutom börjar den väl ordentligt först i mitten av juli. Jag skall försöka komma och berätta för er vad vi tyckte :).
hmm, bra fråga :D, ett tag sen jag bokade... det var ett Hiltonhotell nära downtown och ca 1,5 km från hamnen men finns väl flere Hiltonhotell i den stan så hoppas vi kommer till den rätta :).