Inlägg från: molntussen |Visa alla inlägg
  • molntussen

Kryssning?

Låter som samma runda som vi ska göra med Royal Caribbean...ska bli så härligt! När åker ni?

15 5 2010 skrev 2010-02-22 21:55:19 följande:

Vi har bokat flyg till Miami, stannar där några dagar innan vi åker iväg på kryssning med RCCL till Haiti, Grand Cayman, Jamaica och Mexico. Sju nätters kryssning med all inclusive, ska bli kul!
  • molntussen

Någon som kan rekommendera några utflyker att inte missa på turen Miami-Haiti-Jamaica-Grand Cayman-Mexico med Royal Caribbean?

• molntussen

15 5 2010: Ahh, vilken bra sida. Den ska jag ta och kolla upp...hittade dock ingenting så här inledningsvis gällande utflykterna men det finns säkert någon stans. Vi kryssar med Liberty of the seas från Miami den 20/6 -10. På gränsen till orkansäsong men tror inte det ska bli några problem. Ska bli sååå nice, en riktig drömresa!

15 5 2010 skrev 2010-03-06 22:07:08 följande:

jag har ju inga egna erfarenheter ännu men kolla cruisecritic.com där har jag kollat vad folk tycker om turerna. när ska ni åka molntussen? med Liberty?
  • molntussen

Å, ja återkom gärna och berätta när ni kommit hem Vad har ni förresten bokat för hotell i Miami?

15 5 2010 skrev 2010-03-08 11:34:43 följande:

Det är lite svårt att hitta på cruisecritic till en början tycker jag, men har gjort så att jag googlat t ex excursion Cozumel o då hittar google rätta trådarna på cruisecritic.Jag tror inte att orkansäsongen är nåt problem. Dessutom börjar den väl ordentligt först i mitten av juli. Jag skall försöka komma och berätta för er vad vi tyckte :).
  • molntussen

Nu har vi bokat hotell i Miami Beach 4 nätter innan kryssningen. Ska bli så kul! Nu återstår bara att boka hyrbil och utflykter på kryssningen. Någon som har tips på bra utflykter på rutten miami-haiti-jamaica-grand cayman-mexico?

Svar på tråden Kryssning?