Frimärke med kärleksmotiv
Var hittar man passande frimärke till inbjudningskort?
Vill ha något romantisk motiv eller med hjärtan eller kärleks koppling....Men var hittar man såna?
Var hittar man passande frimärke till inbjudningskort?
Vill ha något romantisk motiv eller med hjärtan eller kärleks koppling....Men var hittar man såna?
www.posten.se/m/butik
Vet inte hur länge dessa är kvar på denna länken, men det finns med två guldringar nu med.
Tack för ett jätte bra tips!
Tycker dom är superfina, håller med om att det är dåligt av posten att ta frakt.....men jag kunde inte låta bli utan beställde ändå....
Kul att kunna dra nytta av kronprinssesans bröllop Tror inte att de hade gjort ring frimärkena annars.
Gick ringfrimärkena att få som självhäftande... klistermärken alltså?
Ska skicka mina inbjudningar i en genomskinlig plastpåse så måste ha klister-frimärken.
Cherrygirl: Perfekt! =) Min blivande svärfar arbetar på posten men eftersom bröllopet ska vara hemligt tills inbjudningarna kommer ut så kan jag inte fråga honom.
vi köpte dem med ringarna på, de har ju precis kommit (säkert pga kungliga bröllopet) o känns både nytt och passande. Jättefina på kuverten
Köpte häfte idag med klister-frimärken.. Fyra olika motiv per häfte; tårta, pussande tuppar, händer som det står True Love på samt champagneflaska o glas. Fast finare än jag beskrivit ;)
Vi har också använt de "nya" frimärkena med ringar på, blev superfint :) gick att köpa på macken här i byn *haha* så då finns de nog i hela sverige nu ;)
Jag har också de med ringarna...beställde fråm posten men de var sådana jag fick slicka på..fy katten.
Men fina är de=)
Någon som faktiskt har köpt självhäftande ring-frimärken och vet att de finns med klister??
Jag tycker att de är jättefina men vet inte om jag orkar med så många frimärken utan klister... Man kan ju slippa slicka på dem genom att använda en fuktig svamp (typ rengöringssvamp), men det känns ändå bekvämare med självhäftande! =) För att inte tala om transparanta kuvert...!
Köpte oxå dem! Har fått en massa kommentarer om dom. Passade bröllopstemat perfekt!
Jag vet inte om ring-frimärkena är självhäftande.. Ville bara tipsa om hur jag gjorde eftersom jag köpte frimärken som inte var självhäftande och hade cellofankuvert. Jag använde limroller! Superbra gick det iallafall!!
Vi köpte på posten.se - blå bakgrund med två fina ringar på. De var inte självhäftande!