• Cessan78

Inbjudningskort

Googla på scrapbooking som Lillskoj skrev så kommer det upp en massa butiker..det är många som har rea just nu dessutom :D
    Själv ska jag börja med mina kort imorgon..har precis fått hem allting :D Stämplarna beställde jag ifrån England då Svenska butiker numera har väldigt dåligt urval av swirl stämplar och den Autum leaves jag ville ha finns tydligen ingenstans i Sverige längre.

Hur lång tid har du på dig innan inbjudningarna ska ut? Annars kan jag rekomemndera att handla i Amerikanska butiker som har fast frakt, finns mycket fina dekosar där som ingen säljer här i Sverige och man kommer dessutom billigare undan.

• Cessan78

skicka ett mail till mig cessan78@gmail.com så kan jag skicka bildtips på ett enkelt kort som går snabbt att göra..beroende på vilket material man använder kan man få det att se väldigt lyxigt ut :D

• Cessan78

Rufsas oj det är många ställen jag handlat ifrån...vad är du ute efter? Vissa ställen är bättre på det ena och andra på annat..
    Papper rekomenderar jag dock inte att man köper från USA om man inte handlar väldigt mycket..då frakten blir så dyr då kartongen måste vara så stor och det är ju onödigt för bara ett par ark. Eller om man handlar en massa annat också för att fylla ut kartongen isf.

sunzhine och du har svar :D

• Cessan78

Ja swirlstämplar finns ju i så många olika kategorier.. du kan inte lägga in en länk på en du gillar så man vet på ett ungefär vad du är ute efter... :D Själv är jag väldigt kräsen när det gäller swirlarna..

• Cessan78

Custom crops har iofs inte så mycket stämplar alls..men har ofta reor.. www.customcrops.com

Whipper snapper Designs har jag handlar en del ifrån www.whippersnapperdesigns.com/

www.alotarubberstamps.com är också underbara och snabba är dom.

www.bargainpack.com/ är också ett bra ställe.

Men swirlstämplar har jag själv inte hittat som jag själv fastnat för så dom har jag köpt ifrån papermaze.co.uk/

Ska se om jag hittar mina gamla USA länkar på den externa disken lite senare..har formaterat datorn sedan jag gjorde min förra storshopping på scrapping material :D

Svar på tråden Inbjudningskort