Inlägg från: Björkholm |Visa alla inlägg
  • Björkholm

21 augusti 2010

Hej hej!

Jag skapade en sådan tråd för några dagar sedan, men den har hamnat långt ner nu.

Vi ska gifta oss den 21 aug och jag konstaterde just igår att om sex månader är jag fru Hjoberg. hahah

Vi ska gifta oss i Grödinge kyrka 14.30.

Har bokat lokal, klänningen är köpt, kollat på ring, bestämmt att vi ska laga mat själva och ha buffé.

Vi väntar på våra inbjudningskort som vi ska skicka ut i dagarna, vi har nämligen inte berättat att vi ska gifta oss ännu =)

Tänker på bröllopet hela tiden, har svårt att släppa tankarna. Mycket att planera, men allt känns väldigt roligt!

Hur långt har ni kommit i planeringen och var ska ni gifta er?

• Björkholm

Vi har beställt kort från spira design. Lite i dyraste laget, men väldigt fina!

Våra kort skickas i slutet på nästa vecka.

• Björkholm

viktoriachristian
    Jag tycker inte att du ska känna dig stressad. ett halv år är lång tid och jag lovar att du kommer att hinna med. Anledningen till att jag tror att så många är ute i såååå god tid är för att det är så speciellt att planera ett bröllop och man vill suga lite på den karamellen en lång tid. Jag tror snarare det är det som styr att så många planerar år i förväg, inte att det faktiskt tar den tiden att ordna allt som man vill.

Jag kännde mig jättestressad när jag såg hur långt alla hade kommit i sina planeringar, men med lite eftertanke inser jag att det finns gott om tid.

Hoppas du får en ledig tid snart så du kan prova klänning och få ett hum om vad du vill ha. det är så roligt!!

Lycka till!

Svar på tråden 21 augusti 2010