Inlägg från: Nordiskbrud |Visa alla inlägg
  • Nordiskbrud

Fotografering

Vi hade fotografer med hela dagen och tog också våra uppstyrada bilder innan vigseln. Det var jätteskönt! Vi hade nog blivit mer stressade av att ta bilder efteråt och tänkt mycket på gästerna (bortsett då från att det inte skulle funkat att ta bilder efter vår vigsel då vi gifte oss kl 16 i februari ). Nu fick vi istället en väldigt lugn och skön åktur efter vigseln. Det var urmysigt att bara vara vi två just då och dricka skumpa Fotograferna var då på minglet och fotade våra gäster så vi får fia bilder på dem med.

• Nordiskbrud

Vet att många påpekar det där med att vara nervös innan vigseln. Det fanns inte i vår värld! Vi var otroligt avslappnade (ivart fall jag, om maken inte var det så berodde det inte på nervositet inför bröllopet utan för fotograferingen ). Vi var bara härligt pirriga och mycket lyckliga även timmarna innan vigseln och det kände lika mycket på riktigt kl 14 som efter kl 16 då vigseln var. Hela dagen är ju bröllopsdagen och jag tror att man förstorar upp nervositeten i förväg, jag gjorde det och jag var och blev bara nervös 5 minuter då jag satte på mig brudklänningen och så när kyrkklockorna började klämta men det försvann när vi gick in

Svar på tråden Fotografering